آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

دل نوشت

همه چیز کثیفه.حالم از اطرافم بهم می خوره آخه چه جوری میشه توی این کثافت بین این همه جونور زندگی کرد.بین این همه خوناشام حالم از هوایی که تنفس می کنم بهم می خوره از نگاه های بی وقفه این چشمای بیرحم وخون خواری که هیچ جا در امان نیستم ازشون جز خونه می ترسم بدون چتر برم خیابون چون میدونم یه پرنده میاد و گند میزنه به لباسم  ومی ترسم داد بزنم چون همه فکر می کنن که کم دارم عاشق رنگ مشکی ام چون هیچی عوضش نمیکنه تنهایی رو دوست دارم چون صدای کسی آزارم نمیده بارون رو دوست دارم چون همه چی رو میشوره از خیابونا و آدمای وحشی توش کسایی که دوست دارن از صحبت با تو لذت ببرن ادمایی که وقتی میبیننت به بدنت نگاه میکنن به چیزایی فکر میکنن که حالت رو بهم میزنه متنفرم.از دروغ متنفرم از مزاحم ها بیزارم گندی که به جامعه زده شده حالم رو بهم میزنه هیچی از سیاست نمیفهمم ولی میدونم که همه چیز بوی تعفن میده...دارم خفه میشم فقط چند لحظه بهش فکر کن و ببین کجا و چه جوری داری زندگی میکنی.

نظرات 1 + ارسال نظر
کوریون پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ http://chorion.blogsky.com/

امید که اوقات خوش و خرمی باشد براتان
ممنون که بر ما قدم می زنید ، درود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد