آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

جرات

بالاخره اعتماد بنفسم رو جمع کردم و دلم رو زدم به دریا و گفتم یکی از نوشته هام رو که دیشب نوشتم رو بذارم توی وبلاگم البته با تشویق دوستان که تو نظرم کاملا موثر بود.وقتی میبینی چیزی که مینویسی خونده میشه ناخوداگاه تصمیم می گیری بازم بنویسی.خلاصه این شاهکاره ادبی تقدیم به شما

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسر دشت دار چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ق.ظ http://yaserdashtdar.blogsky.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری مایلم شمارادعوت به بازدیداز وبلاگم کنم که در صورت تمایل تبادل لینک کنیم خوشحال میشم اگه سربزنین و نظر بدین.
+ گوگل همه کتاب‌های جهان را شمرد! همه ۱۲۹,۸۶۴,۸۸۰شان را!
+ طرح برخورد با حاملان سلاح سرد
+ تصویر ترکیبی از خورشید حاصل از چهار نوردهی متفاوت
+ شباهت ازدواج کردن و سربازی رفتن !
+ جدیدترین دوربین دیجیتال پاناسونیک - لومیکس دی ام سی-اف زد 100
+ رفع کاهش سرعت کامپیوتر
+ ترفندهای ریز و درشت از مایکروسافت آفیس
+ چرا کامپیوتر من روشن نمی شود ؟
+ رفع عیب از سخت افزار کامپیوتر

چشم

antimatter چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ

کجاس این نوشته؟
من چرا چیزی نمی بینم؟
چشم بصیرت می خواد؟

نه یکم طول کشید تا بذارمش شما ناراحت نشو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد