آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

من یک هیچ

من یک هیچ هستم

از هیچستان،

از میان هیچ های دیگر

زاده شده از دل دریا

جدا مانده از آسمان

نفرین شده،

در میان کاغذهای مچاله شده

آنجایم

جایی که جز تنفر نمی روید،

جز کینه نمی تابد

جایی که در پس مهربانی ها

جز تملق نیست

جایی در میان این مردم چرک

که هر روز از دیروز چندش آورتر

 می شوند

اینجا هستم بی تردید،

پس به دنبالم نگرد

چون جز تباهی از من نمی بارد

چون جز سیاهی در من نمی روید

و یک هیچ جز هیچ ازش برنمی آید

این من هستم یک هیچ از هیچستان تاریخ

نظرات 4 + ارسال نظر
یاسر دشت دار چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ http://yaserdashtdar.blogsky.com/

سلام
اسم من یاسر خیلی خوشحال شدم وقتیدیدماومدین ایشاالله دوستای خوبی برای هم باشیم در ضمن لینکوندمتون و منو به نام دنیایی به نام کامپیوتر لینک کنید البته من در زمینه های لپتاپ کامپیوتر گوشی موبایل ( تعمیرات ُ نرم افزار و غیره ) تخصص دارم تروخدا بازم بهم سربزنین بای

چشم حتما

RaSo0l چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ http://1man.blogsky.com

این یک نظر هیچ است از نظرات هیچ کس دیگر
چه آپت فلسفی بود ، من بخش ادبیه مغزم یکم غیرفعاله

فلسفه ای نداره فقط حرف دلمه.

milad چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ http://miladvaziri.blogfa.com

سلام هنوز در باره ی مدیر وبلاگ چیزی تو وبت ندیدم که ببینم آقایی یا خانم
به من هم زیاد که چه عرض کنم اصلا ربط نداره
ولی یه چیزی
شما یا انگلیسیت خیلی خوبه که من ازش سر در نمیارم یا ....
اون جمله ی بالا ی صفحه رو میگم ...به نظر من میشد یکم بیشتر روش فکر کنی و یه جماه ی بهتر بنویسی من تو وب خودم قبلا نوشته بودم every Thing For Every One
الانم عوضش کردم Draco نوشتم احتمالا دوباره عوضش کنم ، در کل میگم تو هم یکم روش فکر کن که به نظر من{البته این نظر منه ها}
یکم مشکل داره به تفکری بنمایید
سلام

نه زیاد خوب نیست چشم.اخه حسش نبود مخ بذارم روش درستش میکنم.مرسی
چرا رو اون عکس که کلیک کنی در مورد خودم نوشتم

دون ژوان پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.don-juan.blogsky.com

مردم چرک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد