آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

شعرهایی از چند شاعر

گفتی : برای همیشه .

از همیشه،

چند روز دیگر باقی مانده ست؟

وگفتی :هرگز.

وهنو ز، هرگز

نفهمیدم یعنی چه...

حال

- هرگز-

مرا به یاد تو می آورَد

و برای همیشه.

ادامه مطلب رو باش......

 

در این تصویر رویایی

که ناگاه ،انبوه کبوتران

از پشت یک درخت

به پرواز در می آیند و در افق دور 

 ناپیدا میشوند

نشان ه هایی از تو را می بینم

نشان ه هایی از

جدایی

پرواز

ورها یی

و نشا ن ه هایی از خدا

 

و گاه که تصویری در صورت فلکی ام نبود

تنها خطوط را طور دیگری ترسیم کردم

تا به فریب خود

به تماشا رفته باشم.

که اگر روزی بی سرودن ترانه ای برای تو

به شب رسد،

آن روز فرجام مرگ را

به نهایت دریافته ام ،

آن روز اگر به شب برسم

بامدادی بر شبم نخواهد بود 

  این 3تا از

 علیرضا صادقی 

رود

خویشتن را به بستر تقدیر سپردن

و با هر سنگ ریزه

رازی به نارضائی گفتن.

زمزم هی رود چه شیرین است!

از تیزه های غرور خویش فرودآمدن

و از دل پاکی های سرفراز انزوا به زیر افتادن

با فریادی از وحشت هر سقوط.

غرش آ بشاران چه شکوه مند است!

و  همچنان در شیب شیار فروترنشستن

و با هر خرسنگ

به جدالی برخاستن.

چه حماسه ئی ست رود، چه حماسه ئ یست!

 (شاملو) 

عمله های جاده ی فلوریدا  

دارم یه جاده میسازم تا ماشینا از روش رد شن، 

 دارم یه جاده میسازم  

میون نخلا  

تا روشنی و تمدن از روش رد شه. 

 □  

دارم یه جاده میسازم 

 واسه سفیدپوسّای پیر و خرپول 

 تا با ماشینای گُند هشون از روش رد شن 

 و منو ای نجا قال بذارن.  

□  

اینو خوب می دونم  

که یه جاده به نفع همه س:  

سفیدپوسّا سوار ماشیناشون میشن 

 منم سوار شدن اونارو تموشا میکنم.  

تا حالا هیچ وخ 

 ندیده بودم یکی به این خوشگلی ماشین برونه 

 آی رفیقا!  

منو باشین: دارم یه جاده میسازم! 

 (هیوز)


نظرات 2 + ارسال نظر
sanaz پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.usleech.co.cc

سلام دوست عزیز فکر میکنم شما هم توی دانلود از رپید شیر و هات فایل مشکل دارید یا مجبورید اکانت بخرید اما بهتره دست نگه داری با استفاده از این سایت می تویند هرفایلی رو که خواستید از رپیدشیر دانلود کنید
قویترین لیچر اینترنت

www.usleech.co.cc

دون ژوان پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

حسابی گیر کردی این وسط.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد