آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

آمدی ام

آمدم ای دوستان..... 

وبلاگم نورانی شده مگه نه؟ 

خودم هم یه پا خورشید شدم...... 

ممنون از لطف های بسیارتون........بسکه به یادم بودین پکیدم. 

یادم باشه چند تا عکس بذارم تو وبلاگ حال کنید....اون شب که بغداد بیست تا بمب گذاشتن ما توی هتل تو بغداد بودیم.....هم کاظمین رفتیم هم سامرا. 

حالا قراره یه سفرنامه بدم بیرون به نام شیخ نئو در عراق. 

ای بابا.

نظرات 1 + ارسال نظر
شکیبا یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ب.ظ

خوشحالم که سالم و زنده برگشتی و بمب بهت اثر نکرد!
راستی من رو هم دعا کردی؟

دعا کردم هر کی که بهم سپرده دعاش کنم خدا حاجت دلش رو بده....و نایب الزیاره خوبی باشم.....خلاصه که آره
جدا بمب اثر نکرد و قسمت بود که همه جا برم....نمی دونی چه حالی داره خدا قسمتت کنه ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد