آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

شب نوشت.....

تبریک به خودم که آخرین دندون عقلم رو برای بهتر زندگی شدن در اینجایی به نامه ایران به در کردم شاید اگر آنگاه زندگی به سامان تر انجام گردد......گه گاه با خود درگیر میگیردم که نتیجه این همه بحث و جداله هم آهنگه موجود من در ذهنم با یک موجوده دیگر به کجا میشتافد..... 

..................>>>>در ادامه هم درگیرتر از این به دید می آیم....... 

 

شاید یک هذیان نوشته من در جایی باشد نابهنگام یا تاثیره اشتباه نوشته کلماتم به معنایی دیگر....درگیریه من از من با خودم از همان جایی دست آمد که نفهمیدم من منم یا تو منی........در همین انتظاره بی هنگامه مخه درگیرم بودم که آخرین دندون عقلم را هم به فنا دادم..........آخر نفهمیدم مقصر را با کدام مفهوم باید نوشت. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد