آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

من نوشت نو

 وقتی که می خوام به هیچی فکر نکنم به این فکر میکنم که نباید به هیچی فکر کنم   

نه به شادی بیش از حد علاقه ای دارم و نه به غم بیش از حد......  

 

همیشه افراط توی مسائل باعث نابودی آدما شده کسی رو میشناسم که دیروز از ظهر تا شب مسجد بوده و عبادت میکرده و دعا میخوند ولی امروز حتی نماز صبحش هم نخوند..... 

  

حالم از آدمایی که خودشون یه کاری رو نمیکنن به بقیه گیر میدن که باید انجام بدی بهم میخوره...

حالم از لباس پهن کردن و لباس چلوندن و سفره پاک کردن و دستشویی شستن بهم میخوره......از صدای روشن خاموش شدن کامپیوتر بدم میاد......وقتی یکی جیغو داد میکنه دوست دارم خفش کنم.....  

نه از اونایی که خیلی مذهبی هستن خوشم میاد نه از آدمای ولنگ و واز...... 

 

نه خورشید رو بیشتر از ماه دوست دارم نه ماه رو بیشتر از خورشید 

 

اخبار دیدن رو دوست ندارم چون واقعیت ها رو نمیگن....خوندنش هم دوست ندارم مخصوصا حوادث چون ترسم رو از زندگی بیشتر میکنه....... 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
❤❤ しѺ√乇 Always Only❤❤ یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ http://wWw.K2-EhsaNTaK.PersianbloG.IR

▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒
____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█
______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█
________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥
___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
_______________▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
_______________▓▓_▓▓
_______________▓▓▓▓
_______________▓▓▓
______█████████
________██____██
______█☼█____██
______█_______██
______________█☼█
سلام دوست گلم.بعد از مدت ها آپ کردم ،منتظر حضور گرمتون.

سلام.روچشم....اومدم....

آنشرلی یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://eng88.blogfa.com/

من و همه با انشرلی با موهای قرمز اشتباه میگیرن

من آنشرلی با موهای سبزم رفیق
کاملا سیاسی

البته بودم
الان موهام و رنگ کردم
اوضاع یه کم اروم شده
باید آهسته حرکت کرد
به هر حال ما در خدمتیم
درضمن
لینکی

واو....چه جالب....آنه دختری با موهایه سبز.....
ممنون.
منم جودی هستم.(همیشه دوست داشتم باشم...مخصوصا با اون خل بازی هاش)

اندیشه یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.red2soldier.blogfa.com

منم حالم بهم میخوره....
دیروز یه مامور تو خیابون بهم گیر داد گفت این لباسه که پوشیدی آرم شیطان پرستیه!!!!!!!!!!!!!

بیخیال....

BAROON دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ق.ظ http://farn.blogsky.com

برایت آرزومندم صبور باشی

نه با کسانی که اشتباهات کوچک میکنند

چون این کارِ ساده ای است،

بلکه با کسانی که اشتباهات بزرگ و جبران ناپذیر میکنند

با کاربردِ درست صبوری ات برای دیگران نمونه شوی.(ویکتور هوگو)

منم آرزو میکنم به همه آرزو هات برسی

❤❤ しѺ√乇 Always Only❤❤ پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ http://k2-ehsantak.persianblog.ir

سلام دوست گلم.مرسی که اومدی
عزیزم خیلی پریشون میزنی ،نبینمت ناراحت .اگه تونستی فردا ساعتای 11 آن شو با هم یکمی بحرفیم ،خوشحال میشم کمکت کنم.مراقب خودت باش.خدانگهدار

ممنون.خواهش میکنم.از دست کسی کمکی بر نمیاد.ممنون که به فکرمی.

جمشید پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.zoroo.blogsky.com

با نظرت هم عقیده ام منم متنفرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد