آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

دلم نوشت تا ابد

دلی رو غمگین کردم و تا عمر دارم غم از دلم نمیره. 

(کاش اوج ناراحتی منو میفهمیدی.....بدون تو زندگی برام مثل یه جهنمه اینو وقتی فهمیدم که نزدیک بود برای همیشه از دستت بدم.....)

ما آدما تا چیزی رو از دست ندیم ارزش واقعی اون رو نمیفهمیم....چقدر باید ساده و احمق باشی که چشمات رو به داشته هات ببندی و غم نداشته هات رو بخوری کاری که من کردم......الان داره بارون میاد....کلی زیره بارون دعا کردم تا بخشیده بشم.....احساس گناه و کوتاهی بدترین حس هاست. 

به گذشته که فکر میکنم از هر لحظه اش از حسی که داشتم پشیمون میشم....وایی که چقدر کور بودم.......

نظرات 1 + ارسال نظر
جمشید دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.shoort.blogsky.com

همچنان که در گذشته ها قدم می زنی به فکر آینده باش!

اشتباهمون اینجاست که خودمون رو تو خاطرات گم میکنیم و نه امروزی میذاریم واسه خودمون نه فردایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد