آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

1تا4

1.خدا پیری و نداری رو به هیچ کس یه جا نده(سخنانه خفنه آقاجون)

2.خدا خیلی تنهاست گاهی فکر میکنم ما آدما نباید دم از تنهایی بزنیم چون اونو داریم و هیچ وقت تنها نیستیم....خدایا دوست دارم...خداجونی(امروز به این فکر کردم)

3.انقدری که از گله دقیقه نود و سه فرانسه خوشحال شدم از برده ایران برابر کره خوشحال نشدم ساعت دوازده و نیم آدرنالین فوران شد.....با اینکه بازی مساوی شد و منم اسپانیایی ولی کلی کلی خوشحال شدم(احواله دیشبم)

4.با اینکه فیلم هندی دوست ندارم ولی امروز میخوام یه دونه اش روببینم(تا دقایقی دیگه لامصب سه ساعت و اندیه)

نظرات 1 + ارسال نظر
ام جی زمان دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ http://zamanabadi.blogsky.com

قدر این آقاجونو بدون. این حرفا رو باید رو طلا نوشت

این آقاجون عالیه فقط یکم خسیسه.......عاشقه خاطره یا داستانه آموزنده تعریف کردنشم اونم با لهجه ترکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد