آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

کوچولویه خارجی!!!!

تو ادامه مطلبه!!!!

نی نی شش ساله از مدرسه برگشت
امروز او کلاس تنظیم خانواده رو داشته
مادرش میپرسه خوب چطور بود ؟
آنی جواب داد مُردَم از خجالت
چرا دخترم؟
 معلم پرسید والدین شما چطور بچه می آورند
سالی گفت از پرورشگاه می خرند
پیت گفت از بیمارستان میخرند
خوب اینکه شرمندگی نداره دخترم
چرا مادر ولی من نمی توانم بگویم که  پدرم اونقدر فقیر بوده که خودش منوساخته
 

نظرات 3 + ارسال نظر
هنگامه دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

ببخشید من حساسیت زیادی رو بچه ها خوشگل دارم

چقده گشنگه هی چگده لباش قشنگه هی
ناز چشات و هی

منکه میمیرم واسشون مخصوصا اون خنده رو هاشون......گاهی کلی ذوق میکنم ک منم میخوام نی نی داشته باشم بعده ها

شیشه دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ http://shishe30.blogfa.com

با حال بود حال کردم ایول

هنگامه یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ق.ظ

آخه قربون اون چشای دگمه ایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد