آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

آزادی

در اطراف خانه ی من
آن کس که به دیوار فکر می کند ، آزاد است !
آن کس که به پنجره .... غمگین !
و آن کس که به جستجوی آزادی است ،
میان چار دیواری نشسته
می ایستد .... چند قدم راه می رود !
نشسته .... می ایستد
چند قدم راه می رود !
نشسته .... می ایستد .... چند قدم راه می رود !
نشسته
می ایستد .... چند قدم راه می رود !
نشسته .... می ایستد
چند قدم ....
حتی تو هم خسته شدی از این شعر
حالا چه برسد به او که .... نشسته
می ایستد ....
نه ! .... افتاد !
 
"گروس عبدالملکیان"

نظرات 5 + ارسال نظر
شیشه دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ http://shishe30.blogfa.com

خیلی قشنگ بود نئو وقتی میگم خیلی یعنی خیلی بیشتر از خیلی...

ممنونم.....منم خیلی دوسش دارم

farzad دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

سلام دوست من
با افتخار لینک شدی؟

ممنون.....

هنگامه دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ

حمومک مورچداره دور و برش کوچه داره
بشین و پاشو خنده داره

بشین پاشو

بشین پاشو


هنگامه دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

عه عه زشته این پاهای به این خوشگلی فهمیدی چی گفتم خودم نه

نه والا چی فرمودید؟!!!!ماکه نگرفتیم

... علی ... دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ http://nemidanam.blogsky.com

kheyli qashang bud . mrc

خودمم کلی خوشم اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد