آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

پیرمرد قمارباز

مامور اداره مالیات (آی آر اس) تصمیم میگرد تا پدر بزرگ پیری را حسابرسی بکند و اورا با فرستاده احضاریه ای به اداره مالیات فرامی خواند. حسابرس اداره مالیات شگفت زده می شود هنگامی که می بیند پدربزرگ همراه وکیلش به اداره آمدند. حسابرس می گوید: «خوب آقا؛ شما زندگی بسیار لوکس وفوق العاده ای دارید ولی شغل تمام وقتی هم ندارید، که می تواند گویای این باشد که شما میگویید ازراه قمار این پولهارا بدست می آورید. خاطرجمع نیستم اداره مالیات این موضوع را باور دارد.
 
پدربزرگ پاسخ میدهد من یک قماربارز ماهری هستم آیا حاضرید آنرا با یک نمایش کوچک ثابت کنم؟
حسابرس فکری میکندوپاسخ میدهد اشکال ندارد.
 
پدربزرگ میگوید، با شما هزار دلار شرط میبندم که چشم خودم را گاز بگیرم. حسابرس یک لحظه فکر میکند و می گوید. شرط. پدربزرگ چشم شیشه ای خودرا در می آوردو آنرا گاز میگیرد. حسابرس چانه اش از شگفتی می افتد.

پدربزرگ می گوید، حالا با شما شرط دوهزار دلار میبندم که می توانم چشم دیگرم را هم گاز بگیرم. حالا که حسابرس میداند پدر بزرگ نمی تواند از هردوچشم نابینا باشد فوری شرط را می پذیرد. پدربزرگ دندان های مصنوعی اش را درمی آورد و چشم بینای دیگرش را گاز میگیرد. حسابرس همانطور که در شگفتی بود بسیار ناراحت است که سه هزار دلار به این مرد باخته است و وکیل این آقا هم شاهد ماجرا است، دراین زمان بسیار ناراحت واعصابش خط خطی است.
 
پدربزرگ می گوید میخواهی دوبرابر بکنی یا بی حساب بشویم، شش هزار دلار باشما شرط میبندم که این سوی میز شما بایستم و از اینجا به آن سبد آشغال ادرار کنم بدون اینکه قطره ای به زمین بین ایندو بریزد...............

ادامه مطلب ...

هام برگر

اندازه یه همبرگر تنوری آبدار ایرانی با قارچ و پنیر زیاد دوست دارم.


**این خارجی ها هم چقدر همبرگراشون فسقلیه

بی حوصله

اولین برف امسال تو محل ما شنبه اومد.

دوست ندارم روزا بگذرن......

دوست ندارم از خواب بلند شم.......



 زندگی مثل بستنی قبل آب شدنش ازش لذت ببر

البته بستنی فقط بستنی های حاجی بابا.تهران ک بودیم فقط از گواهی خرید میکردیم.


کوتاه-خنده دار

با آرامشم اعتماد پشه رو جلب کردم و بعد کشتمش .. از این دورویی خودم بیزارم 

تا شش سالگی فکر می کردم اسمم دست نزنه ! 

خدایا همش گفتیم "راضی ایم به رضای تو
این یه بار تو رضایت بده به رضای ما... 

میگن هر سیگار 3 دقیقه از عمر آدم کم می کنه...همچنین ثابت شده از هرچیزی که لذت ببری 5 دقیقه به عمر آدم اضافه میشه... 
سیگاراتونو با لذت بکشید که 2 دقیقه به ازای هر نخ سیگار به عمرتون اضافه بشه 

اگه تو ماشینی و می بینی پسره با دوست دخترش وایستاده کنار خیابون..... کنار پاش ترمز بزن و داد بزن بگو ( دیگه نبینم به من زنگ بزنیا... ) بعد هم گازشو بگیر و برو 
ثابت شده این کار خیلی حال میده 

آیا می دانید میزان پاسخ مثبت دختران به بوق ویتارا 60 درصد بیشتر از انواع پژو می باشد؟ 
روابط عمومی شرکت سایپا 

خدایا پاره شدیم از خوشحالی و زندگی مرفه!! دو دقیقه روی بقیه ی کشورها تمرکز کن!!! 

ناخوانا ترین نوشته روی بسته بندی مواد غذایی ایـرانی, تاریخ انـقـضاء و قیمتـشه
                           ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

ازدواج

روزی از میلتون ؛ شاعر معروف انگلیسی پرسیدند :چرا ولیعهد انگلستان می تواند در چهارده سالگی بر تخت سلطنت بنشیند و سلطنت کند ؛ اما تا هیجده سال نداشته باشد نمی تواند ازدواج کند ؟؟
گفت : بخاطر اینکه اداره کردن یک مملکت از اداره کردن یک زن بمراتب آسان تر است !!!
 
بهاء الواعظین می نویسد : در ابتدای مشروطه ؛ بخانه ای رفتم ؛پیر زن و دختر جوانی آنجا بودند 
پیر زن پرسید : منظور از مشروطه چیست ؟؟ 
گفتم : قوانین جدید
گفت : مثلا چه ؟ 
به شوخی گفتم :مثلا دختران جوان را به پیر مردان دهند و زنان پیر را به جوانان !
دخترش گفت : این چه فایده دارد ؟؟ 
پیر زن بلافاصله به دخترش گفت : ای بی حیا ! حالا کار تو به جایی رسیده که بر قانون مشروطه ایراد میگیری
؟؟!!

برای ازدواج کردن لحظه‌ای درنگ نکنید 
اگر زن خوبی نصیبتان شود، خوشبخت می‌گردید
و اگر زن بدی گیرتان آمد مثل من فیلسوف می شوید
 >> سقراط  <<
  
یه ضرب المثل چینی هست که میگه: اگه از دوران مجردیت لذت نمی
بری، ازدواج کن. اونوقت حتما از خاطرات دوران مجردیت لذت  می بری!
 

مادر

تاج از فرق فلک برداشتن ،


جاودان آن تاج بر سرداشتن :


در بهشت آرزو ره یافتن، 


هر نفس شهدی به ساغر داشتن،


روز در انواع نعمت ها و ناز،


شب بتی چون ماه در بر داشتن ،


صبح از بام جهان چون آفتاب ،


روی گیتی را منور داشتن ،


شامگه چون ماه رویا آفرین،


ناز بر افلاک اختر داشتن،


چون صبا در مزرع سبز فلک،


بال در بال کبوتر داشتن،


حشمت و جاه سلیمانی یافتن،


شوکت و فر سکندر داشتن ،


تا ابد در اوج قدرت زیستن،


ملک هستی را مسخر داشتن،


برتو ارزانی که ما را خوش تر است :


لذت یک لحظه "مادر" داشتن !

فریدون مشیری