آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

کوتاه-خنده دار

با آرامشم اعتماد پشه رو جلب کردم و بعد کشتمش .. از این دورویی خودم بیزارم 

تا شش سالگی فکر می کردم اسمم دست نزنه ! 

خدایا همش گفتیم "راضی ایم به رضای تو
این یه بار تو رضایت بده به رضای ما... 

میگن هر سیگار 3 دقیقه از عمر آدم کم می کنه...همچنین ثابت شده از هرچیزی که لذت ببری 5 دقیقه به عمر آدم اضافه میشه... 
سیگاراتونو با لذت بکشید که 2 دقیقه به ازای هر نخ سیگار به عمرتون اضافه بشه 

اگه تو ماشینی و می بینی پسره با دوست دخترش وایستاده کنار خیابون..... کنار پاش ترمز بزن و داد بزن بگو ( دیگه نبینم به من زنگ بزنیا... ) بعد هم گازشو بگیر و برو 
ثابت شده این کار خیلی حال میده 

آیا می دانید میزان پاسخ مثبت دختران به بوق ویتارا 60 درصد بیشتر از انواع پژو می باشد؟ 
روابط عمومی شرکت سایپا 

خدایا پاره شدیم از خوشحالی و زندگی مرفه!! دو دقیقه روی بقیه ی کشورها تمرکز کن!!! 

ناخوانا ترین نوشته روی بسته بندی مواد غذایی ایـرانی, تاریخ انـقـضاء و قیمتـشه
                           ادامه مطلب

موسی با عیسی سر یه دختر تاس می ندازن؛ عیسی تاس رو میندازه و جفت شش میاره...... بعد موسی تاس میندازه و جفت هشت میاره!!!! 
عیسی میگه: آخه بی جنبه! یه دختر ارزش معجزه داشت؟؟!! 

به سلامتیه دکتر شریعتی که هر چی جمله ی خفنه تو دنیا خودش گفت و رفت و واسه ما چیزی نذاشت 
هر مطلبی به ذهنم خطور میکنه میبینم قبل من دکتر این جمله رو گفتن 

یا گوشی هیـــچوقت گم نمیـــشه، یا اگه بشه حـــــــتما روی سایلنت هست 

یه مدته خونه بیکارم تا لنگ ظهر میخوابم ! امروز حدودای 12.30 مامانم اومده بیدارم کرده ، میگه پسرم این پهلو اون پهلو شو اقلا زخم بستر نگیری !!! 

هیچی مثل این مساله رو اعصاب من نمیره که : با یه نفرخداحافظی کنم، بعد هم مسیر بشیم... بعد کنار هم هی راه بریم... بعد من سرعتم رو کم و زیاد کنم که بیشتر از این ضایع نشیم!!!!| 

یه گدا رو میشناسم که هر چی خیابون شلوغ تر باشه این فلج تر میشه


خدایا چی دیدی تو سوسک که بهش بال دادی؟؟ 
نه واقعا واسم سواله 
در من ندیدی، در اون دیدی اونوقت ؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
پریسا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.yadegaaar.loxblog.com

وااای عزیزم عالی بود این پستت
حتما به منم سر بزن عزیزم

چشم.حتما.لطف داری

رزماری یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ http://mano-hamsaram.blogsky.com

وب بسیار جالبی دارین .
بارها شده که وقتی سرکار هستم ،‌مطالب رو می خونم بی خودی می زنم زیر خنده .

خوشحالم ک باعث شادیت شدم.منم زیاد اینجوری میشم وقتی میخوام واسه کسی مطلبی رو تعریف کنم اول یه ربع خودم میخندم بهش

رضا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ب.ظ http://sarabesakhtegi.blogfa.com

بیا من بهت بال بدم

باله سوسکی نمیخواما!!!!!!!

رضا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ http://sarabesakhtegi.blogfa.com

اگه تو ماشینی و می بینی پسره با دوست دخترش وایستاده کنار خیابون..... کنار پاش ترمز بزن و داد بزن بگو ( دیگه نبینم به من زنگ بزنیا... ) بعد هم گازشو بگیر و برو

این از همشون باحالتره!!!

بعله ....خوراکه خودته.....به گروه خونیت میاد

Mr PACT یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com


تا شش سالگی فکر می کردم اسمم دست نزنه !

خدایا همش گفتیم "راضی ایم به رضای تو"
این یه بار تو رضایت بده به رضای ما...

این دوتا از همه باحال تر بودن! ممنون...

آره خودمم کلی خنده کردم به اولی.....و البته دومی.....

هنگامه دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

بگو اگه پسری را با دوست دخترش دیدی سوارشون کن مجانی به مقصد برسونش ...

خیلی خیلی این کاری که گفتی بده

خوب بیچاره اگه پول داشت اولا زن میگرفت دوست دختر نمیخواست...

دوما ماشین میخرید ...چرا مسئولین به مشکلات توجه ندارند

این دید شما به مسائل مارو کشته
چرا ی جوون نباید ماشین داشته باشه ک با دوس دخترش ی دووووووووووووری بزنه

شیشه دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام نئو کلی شادم کردی.حال خرابمو بهتر کردی

نبینم حالت خراب باشه شیشه
سلام.خوشحالم

هنگامه سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

درسته والا بوخودا یه ماشین بدن به جووووونا که هی سر خیابون با دوست دخترشون نایستند و یه خونه بهشون بدن که دوست دختراشون و توی چادر نبرند

آره والا......همینو بگو خواهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد