آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

دوست می دارم

متن خیلی زیباییه اولین بار تو رادیو هفت شنیدم.


تو را به جای همه زنانی که نشناخته ام دوست می دارم
تو را به خاطر عطر نان گرم
برای برفی که آب می شود دوست می دارم
تو را برای دوست داشتن دوست می دارم
تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم
تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم
برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت
لبخندی که محو شد و هیچ گاه نشکفت دوست می دارم
تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم
برای پشت کردن به آرزوهای محال
به خاطر نابودی توهم و خیال دوست می دارم
تو را برای دوست داشتن دوست می دارم
تو را به خاطر بوی لاله های وحشی
به خاطر گونه ی زرین آفتاب گردان
برای بنفشیِ بنفشه ها دوست می دارم
تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم
تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم
تورا برای لبخند تلخ لحظه ها
پرواز شیرین خاطره ها دوست می دارم
تورا به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم
اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های آسمان دوست می دارم
تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست می دارم
تو را برای دوست داشتن دوست می دارم
تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام ... دوست می دارم
تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ... دوست می دارم
برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای نخستین گناه
تو را به خاطر دوست داشتن ... دوست می دارم
تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم ... دوست می دارم

" پل الووار

نظرات 6 + ارسال نظر
hoseinzare چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ http://hoseinzare24.blogsky.com/

سلام
من منظورتون را نفهمیدم میشه واضع تر بهم بگوید از اینکه همه شبیه دوست هستند ولی دوست نیستند

دوست واقعی منقرض شده

فاطمه چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ http://aseman-man.blogsky.com

ولی هنوزم هستن کسایی که لیاقت دوست داشتن رو دارن.
به اندازه ی قطرات باران هندازه ی ستارگان آسمان دوست شان دارم.



مطلبتون خیلی زیبابود.

البته شکی در این قضیه نیست.ممنون لطف داری

Mr PACT چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

خیلی خیلی زیبا...

شیشه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ http://shishe30.blogfa.com

واقعا محشر بود نئو منم این رو چند جایی خونده بودم اما نه متن کاملش رو و با کمی تحریف. اما این کامل و شامل بودش

سپاس.
من خیلی این متنو دوست دارم
خوشحالم

شیشه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ

چقد قشنگ خوشحال میشی!

منم اینجوری خوشحال میشم مثا این شکلکه

خیلی از اینک میبینم یکی خوشحاله منم خوشحال میشم.
من اینجوری ذوق میکنم

هنگامه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

گاهــــــــی دلـــــــم تـفــــــــــریح نـاسـالـم می خــــــــواد

مثــــــــل فـکــر کــــــــــردن بـه تـــــــــو ...!

آن هــــــم ایــــن وقـــــت شـــــب !

در خــــیابان ...

بـــا پــای بــرهــنـه !!

عجب تفریحی.....کلی هم سالمه....زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد