آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

رزهای رنگین کمانی


بقیه در ادامه مطلب......



نظرات 10 + ارسال نظر
هیلدا پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

ناامرد دیگه نمیای
چرااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من هرکی واسم نظر بذاره رو حتما میرم واسش نظر میذارم.توام هر وقت اومدی وبلاگم اومدم و نظر گذاشتم

Mr PACT پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

چقدر قشنگ هستن ... ولی رز تک رنگ سرخ یه چیز دیگست!

آره کاملا حق با شماس

پشت دیوار قلبم جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ http://femenist.blogsky.com

سلام سلام دعوتی به جشن تولدم آجی

سپاس

شیشه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ http://shishe30.blogfa.com

چقدر دوست دارم چندتا از این گلها رو هدیه بدم به خرچنگ

واقعا زیبا هستن نئو.

آره خیلی خوشگلن......حیف ک پیدا نمیشه

هنگامه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ

خیلی زیبان چقدر رنگ

اوهوم آبیش خیلی خوشگله

هنگامه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ

اول من فک کردم کار دسته

نه فکر نکنم....نمیدونم

هنگامه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ب.ظ

آلوچ خودمی خیلی دوست دارم فدات بشم دختر خوب

واییی ممنون....خدانکنه...من فداتون

هنگامه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ


گاهی دلم تنگ تو می شود...

به تمام دلایلی که نیستی !

و به اجبار آروم می گیرم …

چه اجبار تلخی !

هی...

افسانه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ http://gtale.blogsky.com


کمــــــﮯ آشفتــــگی بــــد نـیست …
آن وقــــــت …
تکــــــاندن ِ شانــــــه هاﮮ ِ پُـر غُـبــــــار
و مُرتب کردن ِ موهــــــاﮮ ِ پریـشــــــانت ،
بهانـــــــﮧ اﮮ مـﮯشود براﮮ ِ زندگـــــــﮯ

زیباست

رزماری یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ http://mano-hamsaram.blogsky.com

قبلاً تو مدرسه خونده بودیم اگه گل رو توی جوهر رنگی بگذاری .اون رنگی میشه .حالا یه سوال این گل ها رو تو چی گذاشتن که این شکلی شده ؟

آره منم یادمه ولی واقعا این چه مدلیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد