آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

جمله های زیبا*

خنده‌های تو
کودکی‌ام را به من می‌بخشد
و آغوش تو
آرامشی بهشتی
و دست‌های تو
اعتمادی که به انسان دارم
چقدر از نداشتنت می‌ترسم

عجیب است!!!
یک عمر ، کرم کوچک ابریشم
قفس مى سازد
ولى باز در اندیشه پرواز است!

برای خیانت ;
هزار راه هست اما هیچ کدام
به اندازه تظاهر

به دوست داشتن کثیف نیست ...


هــــــــی رفیق ...
زیادی خوبی نکن !
انسان است ،
فراموشکار است ...!
از تنهایش که در بیاید ،
تنهایت را دور میزند !
پشت می کند به تو ،
به گذشته ات ...!
حتی روزی میرسد که به تو هم میگوید :
شما !؟


به کلاغــــها بگویید :
قصه ی من
اینجا
... تمام شد ،
یکی ..
بود و نبود مرا با خود برد ... !


دوست داشتنو با دوست داشتن طرف مقابلت تضمین نکن


وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد،
هیچ فاصله ای دور نیست،
هیچ زمانی زیاد نیست
و هیچ عشق دیگری
نمی تواند آن دو را از هم دور کند.
محـــــــکم ترین برهـــــان عــــــشق، اعتـــــــــماد است..

کل دنیا هم بگویند دوستم دارند ...
فایده ندارد !!!
اما ...
دوستت دارم های " تو "
چه غوغایی می کند ...
روحم را تازه می کند !!!

مهم نیست فردا چی میشه…مهم اینه که امروز دوستت دارم



در زندگی
هرکسی را که دوسـت بـداری از او ضعیف تری
زیرا برای "راضـی نگـه داشتـنش"
حاضری دست به هرکار اشتباهی بزنی...

توی مارپله ی زندگی ، مهره نباش که هر چی گفتن بگی باشه …!
تاس باش که هر چی گفتی بگن باشه !


همیشه داشتن و از دست دادن به مراتب آدم را بیشتر ناراحت میکند
تا این که از اول نداشته باشد !


ما می‌باید کامل کنیم یکدیگر را ، نه آن‌ که همانند شویم!
تو جبران میکنی‌ کم بود‌هایِ مرا و
آن‌ جا که تو تند میروی من قدم آهسته می‌کنم!

نظرات 7 + ارسال نظر
Mr PACT یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

در زندگی هرکسی را که دوسـت بـداری از او ضعیف تری زیرا برای "راضـی نگـه داشتـنش" حاضری دست به هرکار اشتباهی بزنی...
کاملا درسته!
----------
پست خیلی زیبایی بود...

سپاس
بعله کاملا درسته

رضا یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ http://sarabesakhtegi.blogfa.com

سلام آلوچه جان خوبی؟
خوشحالم اومدی پیشم باز... دلمون برات تنگ شده بود

ممنون.شما چطوری؟ممنون لطف داری.

هنگامه دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

سلام آلوچ خودم کجایی خواهری گلم بوس سفت

هستیم.ممنون.منم.الان تو خونه تکونی ام

محمدرضا پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ http://oinion.blogsky.com

سه بار اپیزودهاتو خوندم عالی بودن عالی
هر کدومش می تونه دستمایه یه فیلم نامه باشه خوشم اومد خوب بود
یه سر به من بزن

افسانه جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ http://gtale.blogsky.com


از جایم بلند شدم،

پنجره را باز کردم

و دیدم زندگی هم هر از گاهی زیباست !

شنیدم که کلاغ دیوارنشین حیاط

چه صدای قشنگی دارد !

فهمیدم که بیهوده به جنون مجنون می خندیدم !

فهمیدم که عشق،

آسمان روشنی دارد

رضا شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ http://sarabesakhtegi.blogfa.com

سلام آلوچه جان خوبی؟
شما امر کن من خودم برات سوهان گزی برات میفرستم

ساناز شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ق.ظ http://yek-mosht-khatere.blogfa.com

سلام.مرسی از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد