آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

تعبیر خواب

دیشب دوباره
گویا خودم را خواب دیدم:در آسمان پر می‌کشیدم
و لا‌به‌لای ابرها پرواز می‌کردم
و صبح چون از جا پریدم
در رختخوابم
یک مشت پر دیدم
یک مشت پر، گرم و پراکنده
پایین بالش
در رختخواب من نفس می‌زد

آن‌گاه با خمیازه‌ای ناباورانه
بر شانه‌های خسته‌ام دستی کشیدم
بر شانه‌هایم
انگار جای خالی چیزی...چیزی شبیه بال
احساس می‌کردم!

قیصر امین پور

+ی کم حرف

خوب یادمه اولین باری ک این شعر رو خوندم کلی بهش فکر کردم و هی با صدای بلند میخوندمش سریع تو دفترچه یادداشتم خوش خط نوشتمش و هی خوندم از روش فرداش آوردم سر کلاس میز اول میشستم بغل دست تندر به اون این شعر و چندتا دیگ از شعرایه قشنگی ک انگاری کشفشون کرده بودم رو نشون دادم سر زنگ دینی بود سوم دبیرستان بودم داشتیم دوتایی از رویه شعر مینوشتیم و فاز گرفته بودیم ک معلمه گفت خانوما این دفترا چیه رو میزتون.......

اون روزا رو هم دوست دارم و هم ندارم کاش بر میگشتم  عقب و همه اشتباهاتم رو جبران میکردم........تو زندگیم زیاد شکست خوردم......همیشه فکر میکردم ک من عمرا ی روزی بگم کاش زمان بر میگشت به عقب

نظرات 4 + ارسال نظر
Mr PACT دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ق.ظ http://misaghetanha.blogsky.com


فک کنم اگه هر کس فقط یه ای کاش در طول زندگیش بگه اونم همین ای کاشه! ای کاش بر میگشتم و فلان میکردم!

آره.کاش میشد ک برگشت و همه چی رو درست کرد و از نو نوشت.

زهرا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ

منم دلم میخواد برگردم و اشتباهات و شکست هامو تکرار نکنم ولی شاید اونی میشدم که الان نیستم

آره.نمیشه گفت.تجربه هاست ک آدم رو میسازه.چه تلخ و چه شیرین

شیشه شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ق.ظ

واقعا شغر زیبایی بود.اما گذشته دیگه مرده...

مممم دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:45 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد