آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

تولدم.92/8/20

اینم تنها کادو تولده امسالم که امیدی هم به دریافتش نداشتم.

وایییی جدیدا به باب اسفناجی و پاتریک علاقه منه شدم.....پاتریک رو خیلی بیشتر دوست دارم چون واقعا خنگ و ساده است......

امسال دو تا از دوستام خواهرم جاریم و همسرم تولدم رو یادشون بود.البته صمیمی ترین دوستم هنوز بهم تبریک نگفته.

گرچه هر سال به خیلیا تولدشون رو تبریک میگم ولی امروز گوشیم غمگین بود.

صفحه گوشیمم شیکسته......منم از اون گوشی ها که دوستم داشت وقتی قیمتش رو گفت فکم کفه زمین بود.....حالا کمترشم عالیه.

فردا میریم ده.....جوقان....بیزیم کتیمیز.......نه شوووهریمیز کتیمیزچی گفتم!!!!!

 

 قراره زود کارو بپیچونم وسایلم مثلا الان جمع شده که بریم.

امروز رفتیم آزمایشگاه پولم کم بود من همسرم رو نیگا کردم اون منو.........رفت پول بیاره و من موندم.

اس زده که دیدی چقد ضایع شدیم.

اس زدم ضایع که هیچی تابلو شدیم زدنمون رو دیوار.

دیدم اومد دست کرد تو جیبش یه مشت پول درآورد یکمش رو داد به منشیه......

اومدیم خونه و شروع کرد غر زدن گقت آبرومون رفت گفتم با اونهمه پول که الکی از جیبت درآوردی آبرومون برگشت سرجاش.....

قراره 10 ساعت هیچی نخورم......اونم من!!!!!!!!!!!!!!

فردا هم ساعت 12 حرکته....البته 12 ما ایرانی ها یک و نیمه.......

دیشب جلسه سران دهاتی خونه مادربزرگه بود از ساعت 9 مسخره بازی درآوردیم تا 12 شب آخرشم نفهمیدیم دنگ چقد شد چند نفر میان.....!!!!!!

یه همچین خانواده ای هستیم ما!!!!!

تهش داد زدم گفتم این فک وفامیله ما داریم.

اول دوتا ماشین بودیم الان شدیم 5 تا!!!!!چطوری؟خودمم موندم


نظرات 4 + ارسال نظر
Mr PACT سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ http://MisagheTanha.blogsky.com

تولدتون مبارک

ممنونم

هنگامه جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

اول تولدت مبارک ایشالا ک هزار ساله بشی

دوما ک خوش بگذره بهت ایشالا ک سلامت برگردی

جاتون خالی خیلی خوب بود.

پاپیون دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ http://http://oinion.blogsky.com/

گوشی خسته گوشی تنها گوشی آغلیدی گتدی یاددی

ایمیدوارم زود گوشو بیخری
جوقان نمنه دی؟

آخ گوشی واقعا خسته....انقد ک دیگ روشن نمیشه.ده دی بالام

شیشه شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ق.ظ

عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد