آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

joke

دقت کردین ما ایرانیا وقتی بچه هستیم میگن بچه است، نمیفهمه وقتی نوجوان هستیم میگن نوجوانه، نمیفهمه وقتی جوان هستیم میگن جوون و خامه، نمیفهمه وقتی بزرگ میشیم میگن داره پیر میشه، نمیفهمه وقتی هم پیر هستیم میگن پیره، حالیش نیست، نمیفهمه فقط وقتی میمیریم میان سر قبرمون و میگن عجب انسان فهمیده ای بود!

یه بار رفته بودم درمانگاه آمپول بزنم، یه دختره اومد آمپولمو بزنه،معلوم بود خیلی تازه کاره! همینجوری که سرنگو گرفته بود توی دستش،لرزون لرزون اومد سمت من و گفت: "بسم الله الرحمن الرحیــــم" منم که کپ کرده بودم از ترسم گفتم: "اشهد ان لا اله الا الله"! هیچی دیگه... انقدر خندید که نتونست آمپولو بزنه و خدارو شکر یکی دیگه اومد زد ..

مرده از زنش مى پرسه :اگه من بمیرم چیکار مى کنى؟زنش میگه :وا خدا نکنه دیوونه من لباس مشکى مجلسى ندارم.

  به خروس میگن مرغ چند حرف داره:میگه قربونش برم حرف نداره 

ساده لوحی خیلی گرسنه بوده، داشته از پشت شیشه یه کبابی، غذاخوردن یکی دیگه رو نگاه میکرده یهو میزنه به شیشه. یارومیگه چیه؟ یارو میگه: پیازم باهاش بخور!


یارو میره دم مغازش میگه بسم ا. الرحمن الرحیم و کرکره مغازه رو میده بالا یه دفعه میبینه دزد همه چی رو برده.کرکره رو میکشه پایین و میگه صدق ا.. العلی و العظیم!

سر کلاس زبان خارجه استاد از رفیقم چیزی پرسیده که باید به انگلیسی جوابشو میداده. چند ثانیه طول کشید واون همون طور که داشت فکر می‌کرد با خنده گفتLoading, please wait 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد