آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

رمزگشایی خواب ‌/ چگونه خواب‌تان را تعبیر کنید؟

آیا تا به حال در خواب پرواز کرده‌اید، یا دیده‌اید که بدون شلوار سرکار رفته‌اید؟ فقط شما نیستید که این خواب‌ها را می‌بینید. این‌ها تنها دو مورد از موضوعات تکراری هستند که مردم در خواب می‌بینند. تا به حال اندیشیده‌اید که چنین اتفاقی چطور ممکن است؟ هر جور حسابش را بکنیم همه ما افکار، احساسات و تجربیات منحصر به خودمان را داریم، چطور است که این افکار و احساسات به شکل این سمبل‌های مشترک در رویاهایمان درمی‌آیند؟
  نظریه‌پردازان رویاها هنوز در تلاش هستند تا به این موضوع پی ببرند؛ در حقیقت، بر سر این‌که این رویاها دقیقا چه معنایی دارند توافق روشنی وجود ندارد. با وجود این، رویاها به ویژه آن‌هایی که مثل مواردی که جلوتر نام خواهیم برد نمادهای مشترک دارند، قابلیت این را دارند که دیدگاه‌های جالبی به دنیای بیداری‌مان بدهند.

 
1. مرگ
خواب مردن دیدن خیلی ناخوشایند است، اما لزوما به این معنا نیست که اتفاق بدی خواهد افتاد. خیلی از کسانی که خواب تعبیر می‌کنند معتقدند که دیدن خواب مرگ نشانه تغییری بزرگ یا تغییر شکل افق‌های زندگی شما یا افرادی که به شما نزدیک هستند، است.

 
2. سقوط
صحبت از تشویش و اضطراب است. فقدارن کنترلی که به سبب سقوط از آسمان در رویای‌تان احساس می‌کنید ممکن است دلیل فقدان کنترل و عدم امنیتی باشد که در زندگی واقعی‌تان احساس می‌کنید.
علاوه بر این دیدن سقوط در خواب می‌تواند نشانه شکست (یا ترس از شکست) در کار یا زندگی شخصی‌تان باشد.

 
3. دوستان
مثل خیلی از نشانه‌ها در خواب، نقش دوستان نیز برجسته ساختن جنبه‌هایی از وجود خود شخص است، مثل یک ویژگی شخصیتی که ممکن است از آن آگاه نباشید و یا لازم است به دنبال آن بروید.
چه احساسی درباره آن دوست دارید؟ آن خانم یا آقا برای‌تان نماد چه چیزی است؟ دانستن پاسخ این سوال‌ها سرنخ‌های زیادی به شما می‌دهد.

 
4. پرواز
آیا به تازگی چیزی جدید و خیال‌پردازانه را تجربه کرده‌اید؟ ممکن است امشب در رویای‌تان به آسمان‌ها بروید.
پرواز نشانه آزادی است، پس اگر بدون تلاش صعود کرده از منظره پایین لذت می‌برید در زندگی حقیقی هم هوشیارتر هستید.
اگر به سختی پرواز می‌کنید به معنای این است که احساس می‌کنید در مسیر زندگی‌تان محدودیت دارید.

 
5. برهنگی
توی خواب خودتان را بدون شلوار، بدون بلوز و یا کلا بدون لباس دیده‌اید؟ دلیلش این است که احساس می‌کنید در زندگی واقعی روزانه‌تان یک پروژکتور روی شما زوم شده است که خیلی هم حس خوبی نیست.
برهنگی در رویاها نشانه آسیب‌پذیری شما در یک موقعیت است. آیا شما تنها آدم با لباس بین یک اقیانوس آدم برهنه هستید؟ شاید چیزی را درباره خودتان پنهان می کنید.

 
6. فلج شدن
ناتوانی در حرکت در خواب نشانگر کمبود قدرت یا گیر کردن در شرایطی در طول ساعات بیداری است. اغلب فلج در خواب در میانه شرایطی خطرناک اتفاق می‌افتد مثلا می‌بینید که یک شخصیت خطرناک آماده حمله به شماست.

 
7. بارداری
همانند دیدن مرگ در خواب، خواب بارداری هم پیش‌بینی از آینده است، اما معبران این خواب‌ها را با رشد و یا نیاز به چیزی تازه مثل یک هدف، پروژه یا شرایط جدید ارتباط می‌دهند.

 
8. دویدن
اگر در زندگی واقعی بخواهید از کسی یا چیزی فرار کنید یا به چیزی دست نیافتنی دست یابید، در خواب بعدی‌تان خودتان را می‌بینید که دارید می‌دوید. توانایی شما در دویدن نشان‌دهنده میزان موفقیت شما در زندگی حقیقی است.
دویدن بدون اینکه جلو بروید نشانه خوبی نیست، در حالیکه دویدن با قدرت و تحمل بالا نشانگر انگیزه قوی و موفقیت است.

 
9. رابطه جنسی
اگر می‌خواهید بدانید دیدن رابطه جنسی در خواب به چه معناست، نگاهی به شریک جنسی ناخودآگاهتان بیندازید.
برخی نظریه‌پردازان در رابطه با رویاها معتقدند که افرادی که در رویا خودمان را بسیار نزدیک به آن‌ها می‌بینیم افرادی هستند با ویژگی‌هایی که ما برای خودمان می‌خواهیم، ویژگی‌هایی مثل اعتماد به نفس یا بذله‌گویی.

 
10. دندان
دندان‌ها به اعتماد به نفس و قدرت ربط دارند. اگر خواب دیدید دندان‌های‌تان دارند می‌افتند معنی‌اش این است که از خجالتی بودن می‌ترسید، مضطربید، یا حس می‌کنید روی شرایطی خاص کنترل لازم را ندارید.
علاوه بر این افتادن یا خراب شدن دندان‌ها در خواب می‌تواند به دلیل فکر کردن درباره پیری و مشکلات مربوط به اعتماد به نفس باشد.

 
11. روز امتحان
این خواب‌ها را وقتی می‌بینید که مدت زیادی است فارغ‌التحصیل شده‌اید، دلیلش هم این است که در زندگی واقعی افراد و شرایط بسیاری هستند که شما را مورد امتحان قرار می‌دهند.
احساس نمی‌کنید برای یک چالش دشوار آماده‌اید، نگرانی درباره مشکلات اقتصادی و عدم توانایی در انجام صحیح مسئولیت‌ها می‌تواند روز امتحان را به خواب‌تان بکشاند.

 
12. آب
ظاهرا خواب آب به بخش احساسات شما مربوط می‌شود. مشخصات آب در رویاهای شما، از جمله اینکه گل‌آلود باشد یا زلال، آرام باشد یا مواج احساساتی که لازم است با آن مواجه شوید را نشان می‌دهد.
نظرات 3 + ارسال نظر
هنگامه جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ق.ظ

من یه دفعه خواب دیدم دارم سر توالتجیش میکنم وقتی از خواب بیدار شدم تمام تختم خیس بود

مدیونی اگه فک کنی جیش کردم

بععععله.کاملا

هنگامه جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ق.ظ

تمــام شـعـرهـایـم در وصـف نـیـامـدنـش اسـت ! اگـر روزی . . . نـاگـهان . . . نــابـاورانـه سر بــرسـد . . . از شـاعـر بـودن . . . اسـتـعـفـا مـیـدهـم . . . نـقـاش مـیـشـوم. . .و تــا ابــد نـقـش پـرواز مــیـکـشـم. .

عالی

هنگامه سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد