آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

خواندنی*

دختره اومده آپاراتی باد چرخاشو تنظیم کنه

 
به یارو گفت اقا باد خارجی بزنیدلطفا……….

 
من که شوکه شدم پمپ باده که از خنده بادش نمیومد ……….

 
اوستاهه که اینکاره بود گفت نگران نباشید

 
تو کل منطقه فقط ماییم که باد خارجی میزنیم بقیه یا چینیه یا ایرانی

 
الان براتون صورتیشو زدم

 
دختر : واااااااااااااااا چرا صورتی؟ این ماشینه بابامه ….

 
بقیشو نمیتونم بگم مودم از خنده قطعو وصل میشه

 
  
بچه ها خواستم بگم امروز یه ماشین فراری 2013 گرفتم خواستم خوشحالی مو با شما تقسیم کنم حالا واسه من با نخ کار می کنه دعا می کنم شما کنترلی شو بخرید بعد باهاش بازی کنید:D
******
وقتی دیدین یه دختر ریمل نزده بدونین نقشه کشیده یه جا گریه کنه تا کارش راه بیفته... اینا که من میگم همش درس زندگیه، یاد بگیرید تا شاید رستگار شوید
******
ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ..... ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻪ ﻭﺿﻊ ﻣﺎﻟﯿﺘﻮﻥ ﭼﻄﻮﺭﻩ؟
ﭘﺴﺮﻩ ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺧﺪﺍﺭﻭﺷﮑﺮ ﺍﻧﻘﺪﯼ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﯾﺎﺭﺍﻧﻪ ﺍﻧﺼﺮﺍﻑ ﺩﺍﺩﯾﻢ...
 
ﻣﺮﺩﻡ ﭼﻘﺪ ﻣﺎﯾﻪ ﺩﺍﺭﻥ...!!
******
 
ﭘﺮﯾﺮﻭﺯ ﺩﯾﺪﻡ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ، ﯾﻪ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﭼﺴﺒﻮﻧﺪﻩ ﺭﻭﯼ ﺻﻔﺤﻪ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮ ﻣﺎﺷﯿﻨﺶ ... ﺑﻬﺶ ﻣﯽ ﮔﻢ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﺟﺮﯾﺎﻧﺶ ﭼﯿﻪ ؟؟؟ |: |: ﺟﻮﺍﺑﯽ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ 2 ﺭﻭﺯ ﺗﻮ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺑﺴﺘﺮﯼ ﺷﺪﻡ |: |: |:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﮔﻔﺖ : ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺍﯾﻦ ﺩﻭﺭﺑﯿﻨﺎﯼ ﺗﻮﯼ ﺟﺎﺩﻩ ﻧﻔﻬﻤﻦ ﺳﺮﻋﺘﻢ ﭼﻨﺪ ﺗﺎﺳﺖ !!!! |:

اگر ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ، ﯾﺎﻫﻮ ﻭ ﮔﻮﮔﻞ ﺳﺎﺧﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﻮﺩ :
ﺟﻬﺖ ﺳﺎﺧﺖ ﺍﯾﻤﯿﻞ :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
-1 ﮐﭙﯽ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﺍﺯﺻﻔﺤﻪ ﺍﻭﻝ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ
-2 ﮐﭙﯽ ﮐﺎﺭﺕ ﻣﻠﯽ
-3 ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ
-4 3 ﻧﻔﺮ ﺿﺎﻣﻦ ﻣﻌﺘﺒﺮ
-5 ﻭﺍﺭﯾﺰﯼ ﻣﺒﻠﻎ 800 ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ 
نظرات 4 + ارسال نظر
aftabgardan6.blogfa.com سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:04 ب.ظ http://aftabgardan6.blogfa.com

خبلی با حال بود کلی خندیدم، فقط نگفتین اون دخترایی که اصلا تو عمرش یه بار ریمل نزدن چی نقششون چیه؟

حتما ی جا میخوان گریه زاری راه بندازن.لامصب با ریمل ک نمیشه.حتی از نوع ضدآبش

هنگامه پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:15 ب.ظ

بهترین دوست من، آینه است

زیرا


وقتی من گریه می کنم او نمیخندد...


"چارلی چاپلین"

هنگامه پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:16 ب.ظ

حال مامانی و نی نی چطوره ؟

ایشالا در پناه حق

ممنون عزیزم.خوبیم.خداروشکر سالمه

هنگامه پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:17 ب.ظ

قشنگ ترین لحظه هایم را ...

با سخت ترین دقایقت عوض می کنم ...

تا بدانی عاشق ترین پروانه ات بودم ...

و مجنون ترین دیوانه ات هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد