آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

گلچین خنده دارترین جملات

1- دخترای دانشجو یه قانون دارن به این عنوان:
دیر رسیدن بهتر از زشت رسیدن است!
 
2- مادر شوهره من دارم؟ یعنی آدم اینقدر خونسرد؟! 
نباید بیاد بگرده منو واسه پسرش پیدا کنه؟!
والا من به خاطر پسر خودش می گم. وگرنه من که دارم درسمو می خونم!
 
3- یکی از فانتزیام اینه که چتر بکنم تو حلق یه نفر بعد بازش کنم.
 
4- طریق جمع کردن زیرسیگاری چپ شده:
الف) قطعات درشت را با دست بردارید
ب) دست را در جهت خلاف خواب قالی بکشید تا خاکسترها پخش و پلا شوند
ج) قالی تمیز است
   5- به نظر من خشک ترین چیز رو زمین بعد از کویر لوت، ساقه طلاییه! بدون آب بخوری 100 درصد خفه می شی!
 
6- مورد داشتیم طرف عکس زرافه گذاشته بیشتر از عکس خودش لایک خورده!
 
7- اونایی که کنار تختشون پریز برق دارن، از بنده های انتخاب شده هستن.
 
8- هر وقت رابطمون با آمریکا خوب شد می خوام یه دیزی فروشی بزنم اسمشو بذارم واشینگتن دی زی!
 
9- بابات از تو چشات می خونه چه گندی زدی
ولی وقتی پول نداری به 17 زبون زنده دنیا هم بگی متوجه نیست!
 
10- یه همسایه داشتیم به خانمش می گفت منزل.
خانمش اومده بود خونه ما پیش مادرم، اومد دنبالش.
برادرم در رو باز کرد؛ آقاهه گفت «منزل ما اینجاست؟»
برادرم گفت «نه، منزل شما ته کوچه است»
بنده خدا در همه خونه ها رو زده بود ...
 
11- اون موقع ها که مثل الان فیس بوک نبود
دیوونه ها رو می بردن تیمارستان!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد