آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

قصه من

عاشق شدم.

چند ماهی هست که عاشقه یکی شدم.

  


اولا نمیدونستم جنسیتش چیه.

اما حالا اسمشم میدونم.

یه پسره ماه......

بعده چندین سال دوباره عاشق شدم......ولی این عشقم فرق داره

این عشقم خودش حاصله عشقه.

عجب حسیه......

نه دیدمش نه میدونم چه جوریه ولی عاشقانه و با تمام وجود دوسش دارم.....کاش همه اینارو خودش بدونه البته روزی که به دنیا بیاد بهش میگم.......همینطور ک الان بهش میگم اون موقع بغلش میکنم و بهش میگم ک چقدر منتظرش بودم و میخوامش.

پسرم تا چند وقته دیگه به دنیا میاد

نظرات 1 + ارسال نظر
شیشه چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:59 ب.ظ

قربون دوتاتون برم من

تولدتم مبارک

خدانکنه.ممنون عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد