آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

روز نوشت

درحال بازی کردن far cry 4 هستم.......همه چی آرومه من چقدر خوشحالم

  دیگه روزایه دونفره بودن رو به اتمامه زندگیم داره وارده ی مرحله جدیدی میشه....البته 9 ماه وقت داشتم تا خودم رو وفق بدم با همه چی...........بی صبرانه منتظرشم........

نظرات 3 + ارسال نظر
شیشه شنبه 15 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:18 ق.ظ

قربونت برم من
پیشاپیش تولدش مبارک

شیشه پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:09 ب.ظ

حال مادرو پسر خوب است؟

هنگامه دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:04 ب.ظ

لحظه هایی هست
که دلم واست تنگ میشه
اسم این لحظه ها رو گذاشتم
همیشه...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد