آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

سلااااااااام........قربااااااانت

سلام دوستان........

بالاخره بعد از مدت ها برگشتم......آخ از دسته این گوگول مامان.......انقدر فضوله که جرات ندارم برم سمت لپ تاپ.....

از شیشه عزیزم خیلی ممنون.....عید هم بهم تبریک گفت ولی من کلا نبودم......بعد عید دو ماه خونه مادرشوهرم بودم چون کمرشو عمل کرده بود.....از هنگامه جان هم ممنونم....

خیلی دلم میخواست این مدت ی سر بیام ولی واقعا نمیشد

وقتایی ک جوجه خواب بود منم یا خواب بودم یا مشغول غذا و تمیز کاری و گوشی بازی :)

همگی خوش باشین.

ی چند وقت دیگ نمیاومدم عید سال بعد رو تبریک میگفتما.....فکر کنم زود برگشتم.....

حالا شاید برم و دیگ نیام:(


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد