آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

آدما.....

آدما......کاری به آدمای دیگ ندارم از خودم شروع میکنم چون اعتقادم به اینه ک باید آدم از خودش شروع کنه و هر وقت خودت رو خوب شناختی جهان اطرافتم خوب میشناسی.....خوب بسه آدما........  قدشون بلند میشه فکرشون کوتاه

دلاشون هرچی بیشتر میگذره کوچیک تر میشه حتی گاهی واسه نزدیکاشونم جا ندارن 

هرچی اموالشون بیشتر میشه دست و دلبازی کمتر و پس اندازشون بیشتر میشه 

خواستن رو باید از بچه ها یاد گرفت 

گذشتن رو باید از بچه ها یاد گرفت 

بخشیدن رو حتی و خیلی چیزای دیگ 

اینارو وقتی میفهمی ک با ی بچه زندگی میکنی.........کودک درونت رو نکش چون این بدترین ظلم در حق خودته 

همیشه دنبال حقیقت باش و آزاد.......فکرت رو محدود نکن......و این خیلی عالیه ک همیشه مطالعه کنی.......البته من امروز سعی کردم ولی ی جوجه ای قصد جونه کتابم رو کرد منم غلافش کردم.....چه میشه کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد