آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

زندگی جریان داره

خوب یادم نمیاد داشتنش.....  انگار اصلا نمیدونم چه مزه ای داره مادر داشتن خوب بچه بودم ک رفت و اصل موقعی ک آدم نیازش داره نبود...شاید الان بود تولدم یادش میموند شاید اگ الان بود من ماهی ی بار خونه بابام نمیرفتم و اونارو هفته ای ی بار نمیدیدم.......خیلی شاید های دیگ.....ولی تو شاید و اما و اگ نمیشه زندگی کرد زندگی جریان داره......

خوشحالم ک ی خواهر خوب دارم...بابام رو دوست دارم ولی گاهی شک میکنم ک دوستم داره یا نه.....زن بابام!!!!و داداشم!!!!!هیچی دیگ 

خیلی از خط های زندگیم رو با ی کلمه پر کردم دلم از دسته هر کی پر بوده یک کلمه یا ی خط همین.....توضیح ندادم توضیح نمیدم خیلی چیزا دفن بشه بهتره.....ننوشته بشه بهتره......حتی یادت بره خیلی بهتره....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد