آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

ششششششش امروز تولدمه

برام مهم نیست کی چه فکری راجع بهم میکنه.....لعنتی من میخوام خودم باشم سخت این  شدم و اینجوری بودنم رو دوست دارم

ساعتها نگاه کردن بهموج دریا رو دوست دارم

از روی  جدول رفتن رو دوست دارم  نکنه این دلخوشی هامم با حرفای بدرد نخورتون میخواین بگیرین....من واسه خودم مهممم خودمو دوست دارم گاها میپرستم

امروز تولدمه هر چقدر دلت میخواد پشته سرم حرف بزن حتی توی رومم بگی اهمیتی نداره

من همینم وقتی عوض میشم ک خودم بخوام

امروز همین امروز میخوام واسه خودم باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد