آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

ناراحته شدی

شاپی میکوبه زیر گوشم و بهم نگاه میکنه میگه ناراحته شدی......چی بگم خوبه....یادمه هی به خودم میگفتم یعنی صداش چه جوریه چه جوری حرف میزنه

زود میگذره اون بزرگ میشه و من پیر.......ولی هیچ حس پیر بودن ندارم یا حتی فکر نمیکنم سنم رفته بالا.....

وقتی باهاش بازی میکنم از همه ببچه تر میشم حتی تو لجبازی ام روش رو کم میکنم....انقدری ک شوهرم میکه تو از اونم لجباز تری

دومین

همیشه نگران بودم ک چه حسی دارم نسبت به بچه دوم البته هنوزم نگرانم.......

بچه دوم لپ لپ شانسیه من نمیدونم چی هستی چه شکلی هستی فقط میدونم ماله منی و قراره همه تلاشم رو برای خوشحالیت و خوشبختیت بکنم.....شاید دو قلو باشن

خوشحالم ک بازم دارم مادر میشم خوشحالم ک فیل نیستم وگرنه باید ۲۱ماه صبر میکردم تا ببینمت......

همه دوست دارن اولی باشن ولی دوم بودن چه حسی میتونه داشته باشه مزیت و معایب.....منم اولم درکش برام سخته

بچه

زندگی شیرین میتونه باشه اگه تو سعی کنی  خوبی هاش رو بیینی گرچه روی بدش رو به من زیاد نشون داده ولی بازم از اینی ک هستم راضی ام.

مادر بودن حس قشنگیه.خوشحالم ک این شانس دوباره بهم داده شده زندگی بدون بچه خیلی تلخ و تاریکه و بچه ثمره زندگیه حاصل عشقه از خون خودته و عالی تر از این نمیشه