آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

خانواده پاییزی

خودم بچه اول خانواده بودم نمیدونم دوم بودن چه حسی داره ولی از الان برای دومیم ناراحتم میخوام تمام سعیم رو بکنم که فکر نکنه بهش کمتر توجه میشه

همسرم فرزند دومه خانواده اشه و گاها از رفتار های اونا برام میگه......کلا سخته بچه ها رو ی اندازه دوست داشت یه رفتاری رو تو بچه اول دوست داری یه رفتاری رو تو بچه دوم......

بهتره فعلا راجع به سومی نظر ندم

  دنبال یه اسمه پسرونه ام که به  آراد بیاد اگه نیومدم قشنگ باشه.......ما خانواده پاییزی

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:20 ب.ظ

من بچه ی دوم بودم و همیشه حس میکردم برادرم که از من بزرگتره بیشتر دوست دارن و بش توجه میکنن
جالب اینجاست که اونم همین حس و در مورد من داشته
اونم فکر میکرده منو بیشتر از اون دوست دارن

رادین به نظرم اسم قشنگیه ولی به آراد نمیاد

اره بعضیا میگن نمیاد
چه جالب ک حستون اینجوری بوده

فاطمه دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:24 ق.ظ http://dastankhoneh.blogsky.com/

منم دومی ام...هیراد
سلامت باشن انشالله هردوتاشون

ممنون خدا کوچولوهای شماهم حفظ کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد