آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

جو

جوگیری یعنی اینکه.....  ادامه مطلب ...

رجب4

درحال دانلود رجب ایودیک 4 هستم......هووووووووورا

توجه

چند روزی بود ک از دستش دلخور بودم......تا اینکه دیروز بهش گفتم 

ادامه مطلب ...

زن

قلب زن است که جهان را به چرخش در می‌آورد . زن‌ها در هر اندازه و رنگ و شکلی موجودند و می‌دانند که بغل کردن و بوسیدن می‌تواند هر دل شکسته‌ای را التیام بخشد . کار زن‌ها بیش از بچه به دنیا آوردن است .. آنها شادی و امید به ارمغان می‌آورند . آنها شفقت و فکر نو می‌بخشند زن‌ها چیزهای زیادی برای گفتن و برای بخشیدن دارند . خداوند گفت: این مخلوق عظیم فقط یک عیب دارد! 
فرشته پرسید: چه عیبی؟!
خداوند گفت: قدر خودش را نمی داند ...

 

خلقت زن .. شل سیلور استاین

خوب بودن

سعی نکن متفاوت باشی!
فقط "خوب باش"
خوب بودن به اندازه ی کافی متفاوت است...

آراد

با اینکه خیلی دوسش دارم و زیاد اذیتم نمیکنه ولی ی وقتایی از دستش میخوام سرم رو بکوبونم به دیوار.....

عاشقشم و جونم رو براش میدم دعا میکنم ی روزی بفهمه....نمیدونم انقدری ک من بهش وابسته ام اونم هست یا نه.

آراد پسرم امروز یک ماه و ده روزشه.