آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

توی این خونه پوسیدم خدایا مگه دیواره اینجا در نداره چقدر باید تحمل کرد این عشق مگه دنیا در و پیکر نداره چشام کمسو شد از بس گریه کردم نمیدونم کی از این خونه میرم.....عزیزم عشقه تو بن بسته من بود منم تا اخره بن بست میرم......

.

.

.

انقدر بدم میاد اس شریعتی رو مسخره میکنن....شریعتی در نانوایی...همسایه شریعتی....

........

......

....

..

.

یه روز یکی داشته میرفته نگو داشته برمیگشته

.......

دیشب رخ قشنگت در ماه دیده بودم /گویا فضا نوردان در ماه پیده(pee) بودند

....


بعده تو

چقدر یه آدم میتونه واست مهم باشه که بگی بعده اون زندگی محاله.....دیروز یه آدمی رو دیدم که بعده مرگه شوهرش تا یه سال مشکی رو در نیاورده بود و میگفت زندگی بعده اون واسم مهم نیست با اینکه کلی بچه و نوه و فک وفامیل داشت........

واقعا جالب بود واسم یه فرده که غربه است انقدر به آدم نزدیک بشه و عزیز بشه!!!!!

هیش کی

خیلی ها وخیلی های دیگه فکر میکنن هیش کی مثه خودشون نی.......شاید هم نی ندونم که!!!

گاهی یادم میره اینجا محدودیته صفحه ای نداره و به هوایه اینکه اس دارم مینویسم کوتاه و مختصر ترجیحا سعی میکنم یه صفحه بیشتر نشه

هه دونه

ما یه نی نیه ناز و البته گاهی تقس تو خانوادمون داریم که حرفایه با مزه ای میزنه.....

اون روزی یه بچه گم شده بود تویه پارک مخ مارو پیاده کرد....بهش میخواستیم توضیح بدیم میگگفتیم مثلا تو گم شدی میگفت منکه گم نشدم چه

میگفتیم مثلا ما پلیسیم میگفت شما که پلیس نیستین چه

میگه هه دونه چیبی بده من (یه دونه کیوی میخواد آقا)

هکی بیاد با من بازی کنه  (یکی)

کلا مزه زیاد میریزه!

خاطره یه روز

یه روز که با یه جمعی رفته بودیم آنتالیا(به قوله بعضی ها اروپا) جمع خودمونی شد یه آدمه شوخ طبعی بینمون بود ادامه مطلب ...

فرهنگ لغت

این فرهنگ لغت یکمی با بقیه فرق میکنه !یعنی برداشتی که از کلمه میشه یه جورایی متفاوته:

کادو : برادر دوم
 
کاسه : برادر سوم
 
کافور : برادر چهارم
 
کامیون : برادر وسطی
 
کره حیوانی : بیچاره ناشنواست
 
باکتری : پ ن پ با قوری
 
بیگلی بیگلی:پدربزرگ بروسلی، بزرگ خاندان لی big lee‌
 
۱,۲,۴,۵,۶,… : کوسه

ادامه مطلب ...

اگه اینارو نگم چیکار کنم

از خوب بودن حرف نزن که تو یکی حالمو بهم میزنی......

از آدمایی که همه رو بد میدونن و خودشون رو امامزاده.........

ای بابا....

این روزا مجبورم همش بگم بـیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال

مـــــــــــــــهم!

مهم این نیست که کسی متوجه تو نباشه مهم اینه که خودت با خودت باشی و به خودت احترام بذاری....اگه اینکارم نکنی میمیری........

همه چی با یه نگاه شروع میشه

مسئله پز دادن و این حرفا نیست نمیخوام به رخ بکشم ولی می دونم....

ادامه مطلب ...