آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

خاطره یه روز

یه روز که با یه جمعی رفته بودیم آنتالیا(به قوله بعضی ها اروپا) جمع خودمونی شد یه آدمه شوخ طبعی بینمون بود

که یهو خواست یه داستانه خنده دار از خانوادش بگه داستان رو گفت همه خندیدن جز من البته شاید بقیه هم مثله من رفتن تو فکر ولی دلم گرفت الان یه هفته است که دارم بهش فکر میکنم و به این فکر میکنم که داستانه زندگیه اون پیشرفته زندگیه منه و به زندگیه خودم امیدوار شدم.....

خدا هیچ کی رو از خونوادش محروم نکنه!

نمیشه گفت و فهمید تو دل و زندگیه بقیه چی هست....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد