آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

دختری نیار

سلام.پس از مدت ها برگشتم

خوبیه اینجا آزادی ایه ک دارم.این مدت تجربه های متفاوتی داشتم....دیگ اون من قبلی نیستم.....هرچی میگذره دیدم عوض میشه....

همیشع دلم یه دختر میخواست

ولی الان اصلا نمیخوامش....به خودم میگفتم همدم لازم دارم یکیو میخوام ک از جنس خودم باشه....ولی گذر زمان باعث شد نخوام تو دنیایی ک توش هستم دختری رو بیارم

وقتی خونه باباتی همه برات تصمیم میگیرن و وقتی ازدواج میکنی همسرته ک برات تصمیم میگیره.....اوه دوچرخه سواری تو دیگ بزرگ شدی خانوم شدی....چادر سرت کن....لباس تنگ و کوتاه نپوش  و و و و و .....حالا همسر میخوای بری با دوستات ک چی بشه دیگ زیاده روی کردی....پر رو شدی....اینطوری میخوای بری بیرون

حس میکنم هنوز ی بچه ام ک درکی از اطرافم ندارم

کسی ک باید براش تصمیم بگیرن

و ترجیحم اینه ک دختری به این دنیایی ک توش هستم نیارم همه این دردا برای من بسه و تمامی چیزایی ک حس کردم و حس میکنم و نمیتونم بگم....حتی نمیشه گفتشون

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 06:25 ب.ظ https://oinion.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد