آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

joke*

رفتم گلفروشی گفتم آقا این گل طبیعیه؟ یه دختر بچه ۵ ساله ای اونجا بود گفت پــَ نَ پــَ سزارینه!! من تا ۱۲ سالگی فکر میکردم بچه ها رو لک لک ها از آسمون میارن !


تازگی فهمیدم علاوه بر دست تقدیر، یک شست تقدیر هم هست که عجیب رو به ماست 

  ادامه مطلب ...

joke

دقت کردین ما ایرانیا وقتی بچه هستیم میگن بچه است، نمیفهمه وقتی نوجوان هستیم میگن نوجوانه، نمیفهمه وقتی جوان هستیم میگن جوون و خامه، نمیفهمه وقتی بزرگ میشیم میگن داره پیر میشه، نمیفهمه وقتی هم پیر هستیم میگن پیره، حالیش نیست، نمیفهمه فقط وقتی میمیریم میان سر قبرمون و میگن عجب انسان فهمیده ای بود!

یه بار رفته بودم درمانگاه آمپول بزنم، یه دختره اومد آمپولمو بزنه،معلوم بود خیلی تازه کاره! همینجوری که سرنگو گرفته بود توی دستش،لرزون لرزون اومد سمت من و گفت: "بسم الله الرحمن الرحیــــم" منم که کپ کرده بودم از ترسم گفتم: "اشهد ان لا اله الا الله"! هیچی دیگه... انقدر خندید که نتونست آمپولو بزنه و خدارو شکر یکی دیگه اومد زد ..

مرده از زنش مى پرسه :اگه من بمیرم چیکار مى کنى؟زنش میگه :وا خدا نکنه دیوونه من لباس مشکى مجلسى ندارم.

  ادامه مطلب ...

۱۰ نکته مفید برای نام گذاری فرزندان

1)      اسمی که انتخاب می کنید باید یک مفهوم ذهنی مثبت با خود شما داشته باشد. همچنین باید پرمفهوم باشد. اسم اولین تاثیر هر فرد روی مخاطب است. باید به این فکر کنید که فرزندتان این اسم را نه فقط در کودکی و در زمین بازی بلکه در بزرگسالی هم استفاده خواهد کرد.

..

..

  ادامه مطلب ...

دل نوشت

چرا اینطوریه.......

داشتم فکر میکردم گاهی فقط آدم میتونه به مسیر زندگیش نگاه کنه و کاری از دستش بر نمیاد.........شاید دکمه برگشتی داشت که میشد همه چی رو بهتر کرد ولی دارم به این فکر میکنم که چقدر اشتباهه ی فیلمی رو ببینی که از روی رمان ساختن.......

قطعا طعم رمان بهتره و ماندگارتر.......

مثل غرورو تعصب.....مثل سری رمان گرگ ومیش.....

خنده دار.کوتاه*

وقتی دستشویی داری، هم سرعت اینترنت بالاتر می ره هم مطالبش جالب تر میشه!
پشت یه ماشین نوشته بود سبقت می گیری بگیر ولی دیگه قیافه نگیر!
 یکی از تفریحات دکتر شریعتی و انیشتین و حسین پناهی و خسرو شکیبایی تو اون دنیا اینه که ... هر روز فیس بوک رو چک کنن ببین تازگی ها جمله باحال چی گفتن!
 جهان سوم جایی است که کنجد روی نان سنگک آپشن محسوب می شود.
 طریقه معذرت خواهی خانوما: ببخشید، ولی تقصیر خودت بود.
 کلِ عمرمون دپرسیم ولی تو اعلامیه مون می زنن شادروان
 یه آهنگ سنتی دارم گوش می دم هفت دقیقه س هیچی نگفته!
با فک و فامیل نشستیم اسم فامیل بازی کردیم دائیم برای میوه با «ی» نوشته یه کیلو خیار.
 یه دوره ای اینقدر وضع خراب بود که به آی دی کالر می گفتن مزاحم یاب.

خنده دار.کوتاه

-ﻣﺎ ﻣﺎﻟﻪﺍﻭﻥ ﻧﺴﻠﯽﻫﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪﺧﺪﺍ ﺧﺪﺍﻣﯿﮑﺮﺩﯾﻢﺑﺮﯾﻢ ﭼﻬﺎﺭﻡﺩﺑﺴﺘﺎﻥ ﮐﻪﺑﺎﺧﻮﺩﮐﺎﺭﺑﻨﻮﯾﺴﯿﻢ

-اولین ضربه ی روحی زندگیمو زمانی خوردم که
-یه گردو رو شیکوندم
خوردم دیدم ترشه ،
نگو لیمو امانی بوده... :|
 -مرد باس خشن و عصبانی باشه دستشو بکوبه زمین و بگه.. .
. . . . . . . . . . . امشب ظرفا با من ! :)))))

-پسره متولد 1379ـه پست زده "من در بلاتکلیفی عشقو هوس رها مکن" من همسن این بودم فقط وقتی 
میرفتم دستشویی بلاتکلیف میشدم از کدوم وری باید بشینم
-همه مخترعین میرن بهشت
به جز مخترع زنگ ساعت
خدا ازش نگذره !!! :|
-یکی از فانتزیـام ایـنـه که وقتی یه ماشین "مازاراتی" دیدم با عجله سوار شم بگم: چرا دیــر اومدی ؟؟؟؟؟ بعدش رو بکنم طرف راننده و بگم: ااااوه اوه بـبخشید فک کـردم بابـامه؛ بعـد پیــاده شم! :|
-
 آقا منو میگی " چیست؟
عبارتی برای شروع یه خالی بندی تپل
-هر بار که بیش از سه ثانیه بابامو نگاه می‌کنم میگه چه خبر؟

دروغ سیاه و دروغ سفید

مطلب جالب وکوتاهیه ....از دست ندید.


دروغ ها را به دو گروه تقسیم میکنند: دروغ سیاه و دروغ سفید. دروغ سیاه دروغی است که با گفتن آن به زندگی فرد دیگری آسیب می زنیم. مثلاً فردی که به همسر خود خیانت میکند اما به او میگوید که هنوز عاشقانه دوستش دارد. شرکتی که درآمد سرشار دارد اما در اظهارنامه های مالیاتی، خود را ضررده معرفی میکند. کسی که از شرکت خود دزدی میکند ولی کس دیگری را برای این دزدی متهم می کند. 

ادامه مطلب ...

زندگی

زندگی شوق رسیدن به همان فردایی است، که نخواهد آمد تو نه در دیروزی، و نه در فردایی
ظرف امروز، پر از بودن توست 
زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم
زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت
زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست
زندگی در همین اکنون است

اس

زنگ زده گوشیم.....اس زدم u?

جواب داده: هستم شاهین!!!!!!!!!!!!

الان تو مخش چی میگذره!!!!!!

دیگ دوره این شماره شانسی گرفتن ها تموم شده.......نشده یعنی؟؟؟؟؟

این همه آدم تو خیابون تقبل شماره میکنن اکثرا هم خودشون شماره رو میدن........

واقعا الان تعجبم!!!!

چرا آدم خودشو ضایع کنه........

منکه الان عصبانی نیستم.......خیلی ام عالیه.