آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

جغرافیا

حس عقب افتادگی ....ته چاه بودن....دور موندن....و انزوا رو دارم

به زندگیم نگاه میکنم....به نوشته های اینجا نگاه میکنم

من کی اینطوری شدم....کی این موج نا امیدی در من ایجاد شد 

 دارم کتاب قلعه حیوانات رو میخونم.....بعضی خط ها رو دلم میخواد استوری کنم بعد یادم میافته که باو تو خودت تو قلعه حیواناتی 

یادداشت های قبلم رو چک میکردم دختر نیار و چقدر به شرایط الان میخوره

چند وقتی هست که نه اینستا دارم نه واتس آپ.....قطعا اگه به خواست خودم اینا رو تحریم میکردم اوضاع روحیم متفاوت تر از الان بود

و همه چی الان الان و الان.......

این جمله به یادم میاد روزگارم بر خلاف آرزوهایم گذشت

کابوس میبینم

درباره دوستام

دیشب خواب دیدم دوستم رو گرفتن و بردن صداش کردم چرا گرفتنت گفت یه پست گذاشتم و محو شد از جلوی چشمام....بعد به خودم گفتم برای اینکه صفحه اش باز بود......

هرشب مجموعه از خواب هایی رو میبینم که توش خواستن و نرسیدن مطرحه

و توی بیداری حتی از خواب هم روزگارم بدتره.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد