آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

عشق دیرین تا پدر

یکی رو دوست داری تا ابد و یکی رو دوست داری آنن دو نفر رو نمیشه دوست داشت حتما یکی رو بیشتر میخوای

 

 ولی خوب ته دلت از اون یکی ام خوشت میاد....وفاداری تو زندگی مهمه.....من حتی فکر به نفر دومم برای خودم خیانت میدونم.....خیانت به قلبم

بازی هایی رو با بچه ام میکنم ک روزی پدر منو باهاشون مشغول میکرد وموقع بازی خودم رو میبینم.....خودم رو میبینم ک از سرو کول بابا بالا میرم.....وایی ک امروز چقدر دلم براش تنگ شد خدا همه پدرارو حفظ کنه و البته مادر ها رو منکه ندارم.....واسه همین خیلی به بابام وابسته شدم و بعده ازدواج شدیدا وابسته شدم به شوهرم....الانم ک پسرم شده دنیام

مردای زندگیه من 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد