آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

هاپچه(یعنی عطسه کردم)

حالم بده فکر کنم سرما خوردم یا شاید حساسیت دارم به فصل درس و مدرسه.لطفا یه دکتر واسم سند کنید. 


 دانشجوها ببینن....خیلی جالبه

داستان های ۵۵ کلمه ای

در باغ

زن در باغ ایستاده بود که دید مرد به طرفش می دود.

«تینا، گل من!عشق بزرگ زندگی من!»

مرد عاقبت این کلمات را بر زبان آورده بود.

«اوه،تام!»

«تینا، گل من!»

«اوه، تام! من هم تو را دوست دارم!»

تام به زن رسید، به زانو افتاد، و..... 

بقیه اش رو میذارم تو ادامه مطلب تا اون یکی داستان بخونین.

ادامه مطلب ...

یه تست هوش جالب!!!!!!!!!!!

از بچه های یک کودکستان سوال زیر پرسیده شد: 

اتوبوس شکل زیر به کدام طرف حرکت میکند؟! 

 

 

به دقت به شکل نگاه کنید جواب سوال یک کلمه است : راست یا چپ! 

در باره اش فکر کنید. 

هنوز نمیدونید جواب چیه؟ 

جواباتونو تو قسمت نظرات با دلیلش بنویسید دفه بعد جوابشو میذارم!!!!

بالاخره برگشتیم!!!!!!

سلام دوستان!مطالبو که دیدم حسودیم شد اگه بتونم حتما از متنهای خودم میذارم! 

جاتون خیلی خالی بود رفته بودیم غرب گردی!! 

از تهران رفتیم زنجان بعد آذربایجان شرقی و غربی یه سری هم به کردستان زدیم. 

پیشنهاد میکنم اگه اونورا رفتین حتما یه سری به جلفا بزنید خیلی قشنگه مخصوصا آبشارش فقط اگه خواستین برین یا اونجا جا داشته باشید یا چادر ببرید چون ما مجبور شدیم آویزون یکی از اهالی اونجا بشیم! 

تازه یه چیز جالب دیگه اینکه تو کردستان ساندویچ هاشونو با نون لواش درست میکنن!! 

اونایی که علاقه به غار دارن غار کتله خور زنجانو از دست ندن معرکه ست. 

خوش باشین.

آقایون درباره خانوما چی میگن؟

من از هیچکدام از زن هایم شانس نیاوردم.زن اولم از من جدا شد و زن دومم این کار را نکرد. (پاتریک مری-هنر پیشه انگلیسی)

یک بار  از یک مرد برمه ای پرسیدم:« قرن ها بود که در این کشور زن ها پشت سر مردها راه می رفتند حالا چطور شده که جلوتر از مرد ها راه می روند؟»

او جواب داد:«چون مین های خنثی نشده زیادی از جنگ باقی مانده است.» (رابرت مولر-فیلمبردار هلندی)

...............ادامه مطلب رو عشقه.............

ادامه مطلب ...

غذایی همراه با...

تا حالا دقت کردین که :کله پاچه تنها غذاییه که از دیدن مو توش حالت بهم نمی خوره و دنبال صاحبش نمی گردی.  


این عکس رو همینجوری گذاشتم لطفا گیر ندید 

اسمش گلپری نگاه کنین چقدری نازه 

لرد استرابری: قسمت اول

لرد استرابری یه لرد ایرانی ِ با اخلاق ها و رفتارهای اصیل ایرانی این لرد توی طهران زندگی می کنه یه جای با صفا.می خوام از زندگی و کارها و رفتارهاش واستون بنویسم.لرد استرابری یه آدم پولدار با یه خونه خفن، در خونه اش فلزی و طرح روش یه اسب که یه کالسکه رو می کشه.این داستان واسه وقتی که اسب و کالسکه بود وسیله نقلیه آدما............

ادامه مطلب ...

سلام....

سلام خدمت دوستانی که در نبودم نگرانم بودن و اونایی که نگران نبودن.

این چند روز به یکی از شهر های توریستی بسیار جذاب و زیبا رفته بودیم به نام هشتگرد.جاتون خالی خیلی خوش گذروندیم البته اگه پدر مادر گیر ندن بیشتر بهمون حال میده.نصفه شب توی باغ نشسته بودیم و از تاریکیه اطراف لذت میبردیم و واسه خودمون بلند بلند آواز می خوندیم تا نترسیم...از جن حرف زدیم و خلاصه که یکی از اقوام یه جن دید و تا سه ساعت ......

ادامه مطلب ...

پاره ای از نیرنگستان(گشتی در دنیای خرافات)

بشقاب که سه تا قطار بشود مهمان می آید،اگر ظرف کوچکی پهلویش باشد بچه هم همراه دارد.

شب اگر سوت بزنند جنی می شوند.

در مبال آواز بخوانند دیوانه می شوند.

(به نظر من به هر چی که معتقد باشی حتی خرافات همون میشه.حالا بقیه این خرافات رو بخونین و شاد شین)

ادامه مطلب ...

شعرهایی از چند شاعر

گفتی : برای همیشه .

از همیشه،

چند روز دیگر باقی مانده ست؟

وگفتی :هرگز.

وهنو ز، هرگز

نفهمیدم یعنی چه...

حال

- هرگز-

مرا به یاد تو می آورَد

و برای همیشه.

ادامه مطلب رو باش......

ادامه مطلب ...