آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

متن یکی از آهنگ های قمیشی(الکی)

من فقط عاشق اینم حرف قلبت رو بدونم 

الکی بگم جداشیم تو بگی که نمی تونم 

من فقط عاشق اینم بگی از همه بیزاری  

دو سه روز پیدام نشه تا ببینم چه حالی داری 

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم 

انقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم 

من فقط عاشق اینم روزایی که با تو تنهام 

کاره بار زندگی رو بذارم برای فردا 

من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافم 

بشینم یه گوشه دنج موهای تو رو ببافم 

عاشق اون لحظه ام که پشت پنجره بشینم 

حواست به من نباشه دزدکی تو رو ببینم 

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم 

انقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ

دمت گرم خوشم اومد
بازم از سیاوش بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد