آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

نوستالژی ای برای همسن های من

(اینو وقتی داشتم وسایلم رو مرتب میکردم از لابه لای خاطره هام پیداش کردم یه تیکه از جلد پفکه که من قیچیش کرده بودم و تویه وسایلم گذاشته بودم)

گنجشگک اشی مشی

                          لب بوم ما بشین

                                           بارون میاد خیس میشی

                                                                      برف میاد گوله میشی

                                                                                         میافتی تو حوض نفاشی

داد میزنی فراش باشی

                          فراش باشی میگیردت

                                                     اشی مشی میدهدت

                                                                           با اشی مشی چاق میشی

چله میشی،قوی میشی

                                  با خودنش شاد میشی

                                                               تو مدرسه بیست میشی

(اشی مشی آدم رو یاد عجی مجی( لا ترجی ) میندازه)

نظرات 5 + ارسال نظر
دون ژوان یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.don-juan.blogsky.com

من پفکشو که خیلی دوس دارم.

نیم وجبی یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ http://nimvajabi.blogsky.com

سلام دوست من
عجب شعری هم گذاشتی
امیدوارم نظری که واسم دادی همون باشه که تو میگی
لینکت کردم که راحتتر بتونم بیام

antimatter دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ب.ظ http://amnesia.blogsky.com

یادمه وقتی کلاس سوم ابتدایی بودم پفک نمکی 5 تومنی می خریدیم (بسته های خیلی کوچیک.
خیلی دوست دارم دوباره یکی ازون پفکا رو بخورم.
حرکت دوست داشتی ای بود ( نگه داشتن یه تیکه از جلد پفک)

وسایل من پر از این تیکه ها از جلد آدامس مورد علاقه تا تکه های روزنامه و........اره اتفاقا منم یاد پفک های ۲۵ تومنی افتادم چه حالی میداد

حماقت نکن دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ب.ظ http://hemaghat-nakon.blogspot.com

فرهاد

antimatter سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ http://amnesia.blogsky.com

چه خوب
منم یه زمانی یه چیزایی رو جمع می کردم ولی الان اکثرشونو انداختم دور.
دلم برا خیلی چیزا تنگ شده
الان هوس آدامسای آیدین و کردم که توشون عکس جام جهانی 1994 بود.
گاهی اوقات چیزای خیلی کوچیک به حسرتای بزرگی تبدیل میشن.
به هر حال
خیلی از این کارت خوشم اومد

منم دلم ادامس قلقلی از اون قدیمی هاش رو خواست
ادامس عکس دار که دیوونشم.آره یاده کشکیه سر کوچمون بخیر با اون لواشکای کثیفش که عشق من بود و وقتی میومدم خونه لب و دهنم رو سریع لب حوضمون میشستم اخی گفتم حوض یاد ماهی بازی توی حوض خونه و ظهرای داغ و آبتنی تویه حوض کوچیک خونه شستن پاهای زخمیم توش....ای وای....
حال هیچ نمانده جز خاطراتی دلچسب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد