آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

Parisienne Moonlight

I feel I know you
I don't know how
I don't know why

I see you feel for me
You cried with me
You would die for me

I know I need you
I want you to
Be free of all the pain
You hold inside

You cannot hide
I know you tried
To be who you couldn't be
You tried to see inside of me

And now I'm leaving you
I don't want to go
Away from you

Please try to understand
Take my hand
Be free of all the pain
You hold inside

You cannot hide
I know you tried
To feel...
 
To feel...
Judgement 1999)

نظرات 3 + ارسال نظر
milad چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ http://miladvaziri.blogfa.com

Hi
good poem
is this for yourself Or ....?

نه بابا.متن آهنگ مورد علاقمه.گذاشتم شما ها هم لذت ببرید.

antimatter چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://amnesia.blogsky.com

چه خوبه که Anathema می گوشی
این آهنگشونو دوست دارم

خیلی نازه.یکی از دوستان بهم معرفی کرد.من pressureهم خیلی می دارم مخصوصا showاش رو.

antimatter جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ

من یه مدتی خیلی می گوشیدم ولی الان نه
البته آلبوم جدیدشونو گرفتم
و در حال تجزیه و تحلیل آهنگاشم

منم دوست دارم معنیش رو بفهمم ولی خیلی سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد