آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

این عکسه که سمت چپ وبلاگم هست منم...میبینین چقدر غمگینم.....از این تیپ عکس خیلی خوشم میاد انگار خیلی شیبیه منه
نظرات 5 + ارسال نظر
moh3en سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam

چشم

antimatter سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ

بینم سرطانی هستی؟
می خوره تالاسمیم داشته باشی
این جوری که کسی نمیاد خواستگاریت

نه پنهون کاری نباشه ولی سرطان خون دارم.نیاد همین جوری خواستگارا پاشنه در رو دراوردن
(به کسی نگی ها من خواستگار می خوام)

آدامس سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://adamsi.blogfa.com

بابا آدرس بده تا بفرستیم این بچه رو، پوسید دیگه

چشم هر چه زودتر آدرس میدم تا رنگ بچه سیاه نمونه.من عاشق بچه ام.

antimatter سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ب.ظ

خوب پس بگو قضیه خواستگار و ازین حرفاس
خودم یکی خوبشو برات گیر میارم
دکتر باشه خوبه؟

مرسی عمو.فقط یه لیست دکتر و مهندس جور کن در ضمن کچل نباشه و....دیگه خوب باشه.فقط زودتر که دارم تبدیل به ترشی میشم
وای که چقدر من بامزه ام مگه نه؟؟؟؟؟
می دونستم

antimatter چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ق.ظ

باشه دخترم
تو که هنوز جوونی
حدود 10 سال وقت داری
از همین الان لیست دکترا و مهندسا رو آماده می کنم و برات میل می کنم

ایول.فقط قول دادیا یادت نره من رو حرفت حساب کردم الان به این درپیتیا میگم نه ولی منتظرم لیست رو تحویلم بدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد