آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

متن یه آهنگ ( چاووشی)

من از تو دل نمیبرم

اگر چه از تو دلخورم

اگر چه گفته ای تو را به خاطرات بسپرم

هنوز هم خیال کن کنار تو نشسته ام

منی که در جوانی ام به خاطرت شکسته ام

تو در سراب آینه شبانه خنده میکنی

من شکست داده را خودت برنده میکنی

نیامدی وسال ها نظر به جاده دوختم

بیا ببین که بی تو من چه عاشقانه سوختم

رفیق روزهای خوب،رفیق خوب روزها

همیشه ماندگار من همیشه در هنوزها

صدا بزن مرا شبی به غربتی که ساختی

به لحظه ای که عشق را بدون من شناختی

(صدا و آهنگای چاووشی واقعا دلچسبه )

نظرات 2 + ارسال نظر
اندیشه چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.fireball21.blogsky.com

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری مخصوصا این پست آخریه!
اگه مایل به تبادل لینک هستی وبلاگ من رو با اسم توپ آتشین لینک کن بعد خبر بده لینکت کنم.
تا دیداری دوباره!

اندیشه چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.fireball21.blogsky.com

ممنون که سر زدی لینک شدی دوست عزیز!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد