آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

سیاوش قمیشی...

بارون رودوست دارم هنوز  چون تورو یادم میاره

حس میکنم پیش منی  وقتی که بارون میباره

بارون رو دوست دارم هنوز  بدون چتر و سرپناه

وقتی که حرفای دلم  جا میگیرن روی یه آب

شونه به شونه می رفتیم  من وتو توجشن بارون

حالا تو نیستی و خیسه  چشمای من و خیابون

بارون رو دوست داشتی یه روز تو خلوت پیاده رو 

پرسه پاییزی ما  مرداد داغ دست تو

بارون رو دوست داشتی یه روزعزیز هم پرسه من  

بیا دوباره پا به پا تو کوچه ها قدم بزن

نظرات 4 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:17 ب.ظ

خوشم میاد تو هم عشق سیاوشی
از آهنگای قدیم سیاوش بنویس خوانندهات هال کنن.
مثل من که خیلی باهات حال میکنم

RaSo0l شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ب.ظ http://1man.blogsky.com

خوشجیل بود !
عنوان وبت چرا اینجوری شده ؟ داری میری ! نه ! تو هنوز جوونی ! برگرد !

ناقابله.
بهتر یکی کمتر.

دون ژوان شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.don-juan.blogsky.com

نمیای نمی ری آپ نمی کنی!!

چند روزه که در خدمت خانواده ایم و داریم خاله خاله بازی میکنیم

یلدا یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ق.ظ http://www.pardees.blogfa.com

سلام خانومی.
تمام مطالب وبتو خوندم.زیبا بود.
اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با اسم پردیس لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم.

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد