آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

مرض

رفتم دکتر.گفت دوای دردت روزی ۳قاشق چایی خوری تفریح ۱قاشق غذاخوری ورزش ۳ملاقه خواب و ۳دیگ غداس

نظرات 10 + ارسال نظر
musicfa.us یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.musicfa.us

سلام.وبلاگ قشنگی دارین.اگه مایلید سایت مارو با اسم دانلود موزیک لینک کنید و به ما خبر بدید تا ما هم شما رو لینک کنیم.
www.musicfa.us
yahoo id : saeedt69
email: musicfa.us@gmail.com

moh3en یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
be karbaran ham VPN e rayegan midam pas hatman bia

یادداشت های سیاه یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.blacknotes.net

سلام!

من تصحیحش میکنم


دواش فقط ده دیگ تفریحه !


خوش باش و تیک ایت ایزی رو آسون بیگیر (‌چی گفتم! )

اوکی تنکس

RaSo0l یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ http://1man.blogsky.com

عجب دکتر خوبی بوده ! :دی
فقط یکم مقدار تفریح رو کم نگفته ؟

اره منم بهش گفتم ولی گفت برو پرو نشو وگرنه ههمینم نمی نویسم.

دون ژوان دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ق.ظ http://www.don-juan.blogsky.com

نگف دوس پسر پیدا کن؟!

نه اونوقت درد و مرضم خوب بشو نبود
بعدشم می خوای دق بدی منو.
ما عضو حذب دوست پسر ندارا هستیم.حوصله داریا آخر عمری خودم رو اسیر کنم که چی

یلدا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ق.ظ

سلام.نگفتی میتونم لینکت کنم؟با چه اسمی؟

antimatter دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ

احیانا نگفت شوهر پیدا کن؟

نه بابا می گفت هم با لنگه کفش میزدمش مثل اینکه توام هوس کردی لنگه کفش بخوری
لیست رو جور کن واسه ده سال دیگه ما حالا حالا ها خر نمیشیم

antimatter دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ

اون موقع که دیگه میشی ترشی 70 ساله
این لیستی که دارم برات جور می کنم حداکثر تا یه سال دیگه میان خواستگاری
به بخت خودت پشت نکن دختر

دمت گرم یعنی الان ۶۰ سالمه دیگه عشقه...
الان ۱۵ سالمه خوب تا ۱۰ سال دیگه ۲۵ سالم میشه بد بد بد
نوموخام

antimatter دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ب.ظ

خانوما همیشه جوونن
جدای از شوخی واقعا این سن زوده
به 25 که رسیدی تازه باید کم کم شروع کنی به فکر کردن در مورد ازدواج
اینی که الان بهم جواب داده تندره یا نئو یا این که هر دو یکی ان؟

اونو که آره همیشه ۱۵ سالم می مونه شک نکن
ولی نه به نظر من موقعیتش باید پبش بیاد نباید دنبالش باشی چون بهش نمیرسی باید بیخیالی طی کنی.یهو دیدی همین فردا رفتم
من نئو هستم تندر دوسته عزیزمه.

دون ژوان سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ

آخه من دون ژوانی تو ذاتمه. به این خاطر گفتم. دون ژوان باید همه ی دخترا رو فریب بده.

ممنون از فریبت ولی باید قوانین گروه رو رعایت کنم ولی اگه تو باهام دوست شی فریب میخورما بیخیال حذب هم میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد