آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

مرغ شیدا(از نامجو)

 آتش در دل فکن برپا کن صد شرر

سوزان کوبان شکن برکش جامی دگر

زین شام و زین پگاه  جانی دیوانه خواه

با من ...بیگانه ای.... خویشم خوارو خموش

زهرش ...در خون من .....بادا هماره نوش

در سکوتی ماتم افزا من کناری و مرغ شیدا

با من دل خسته گوید از چه بنشسته ای تو تنها

عشق یاری در دل دارم....

.

مرغ شیدا

آتش در دل فکن برپا کن صد شرر

سوزان کوبان شکن برکش جامی دگر

زین شام و زین پگاه  جانی دیوانه خواه

با من ...بیگانه ای.... خویشم خوارو خموش

زهرش ...در خون من .....بادا هماره نوش

در سکوتی ماتم افزا من کناری و مرغ شیدا

با من دل خسته گوید از چه بنشسته ای تو تنها

عشق یاری در دل دارم.... می دهد هر دم آزارم

شکوه هات را بردل دارم.... می گریزم از رسوایی

می ستیزم با تنهایی...... جام نوشین بر لب دارم

مرغ شیدا بیا بیا شاهد ناله حزینم شو

با نوایی به روز و شب هم صدای دل غمینم شو

ای صبا گر شنیده ای راز قلب شکسته ام امشب

با پیامی به او رسان رهگذار دل حزینم شو

لحظه ای آسمان تو بنگر چهره ارغوانی ام

 با غم عشق او خزان شد نوبهار جوانی ام

لحظه ای آسمان تو بنگر چهره ارغوانی ام

 با غم عشق او خزان شد نوبهار جوانی ام

آتش در دل فکن برپا کن صد شرر

سوزان کوبان شکن برکش جامی دگر

زین شام و زین پگاه  جانی دیوانه خواه

نظرات 2 + ارسال نظر
RaSo0l پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ http://1man.blogsky.com

محسن نامجو هم شد خواننده ؟

این آهنگ واسه من خاطره است همش.....تازشم مگه چشه...از ساسی مانکن که بهتره

پوریا دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.UncleP.blogsky.com

اَز دیروز دارم فکر می کنم خدایا این مال کی بود
نامجورو تایید می کنم و ساسی مانکن رو شدیدن تکذیب !!! آخه این چیه ؟ مانکن با اون قیلفش !!!

نامجو.....اونو شنیدی....همون آهنگش که وحشتناکه....وای ....اصلا ازش انتظار نداشتم......جیر پمارانش رو خوشم میاد...آی گلادیاتورها....کلا سانسوریه آهنگاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد