آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

چند نکته کنکوری درس شیمی!

داشتم کتابای دبیرستان و پیشم رو میریختم دور که تصمیم گرفتم تیکه هایه باحالش رو از کتابام جدا کنم.......یه چیزی پیدا کردم.....شیمی پیشم روی جلدش اسم گروه های جدول تناوبی رو نوشته بودم...... 

گروه ۱:لیلی ناز کرد رابرت سوسول فرار کرد . 

گروه۲:به مجید (بگو) کلتو سوراخ میکنم با رنده. 

گروه۱۳:بالگرد ایرانی تلو میخوره. 

گروه۱۴:کسی گریه ساناز(رو زیر)پل ندیده. 

گروه۱۵:نوه پسری عباس آقا سیبیلاش بیریخته. 

گروه۱۶:اوه سکینه سه کله تلفن پولیه. 

گروه۱۷:فوکولی برو ید بیار. 

...... 

اینا رو آقای فیض بخش یادمون داد.....به من میگفت خل به تندر میگفت چل....... 

(اگه استقبال کنید میخوام سوتی هایه معلم هامون هم بذار کلی شاد شیم هر کی موافقه اعلام کنه) 

(به دلیله خونه تکونی دیر دیر آپ میشم)

نظرات 1 + ارسال نظر
FARVARDINIES BOY شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ http://farn.blogsky.com

سلام دوست عزیز

لینک وبلاگ قشنگتو گذاشتم.

این مطلبم خیلی جالبه.بازم از این نوع مطالب بذار خیلی باحاله

ممنون دوست عزیز:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد