آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

می نویسم

روزایه غمناک آدم رو یاده غم هاش و از دست رفته هاش میندازن.......گاهی نبوده اونی ک باید باشه انقدر اذیتت میکنه ک تو غمه نبودش غرق میشی....زندگی همینه.....همیشه باب میلت نیست!

واسم میل شده بود:

می نویسم...

می نویسم از تو برای تو و دور از تو ....
بدون هراس از خوانده شدن...
بگذار همه بدانند...

می نویسم برای تو...
برای تویی که بودنت را...
نه چشمانم میبیند...
و نه گوش هایم می شنود...
و نه دستانم لمس می کند...

تنها با شعفی صادقانه ... 
با دلم احساست می کنم... !!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
هنگامه شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.cam

تو اگر دلگیری
لحظه ای چشم ببند
اندکی اشک بریز و بخوان نام مرا
به تو من نزدیکم
نام من یزدان است
لقبم ایزد پاک
تو مرا زمزمه کن …
خواهم آمد سویت
بی صدا یادم کن
یا که فریادم کن
که منم منتظر فریادت

خیلی قشنگ بود.واقعا ممنونم.مخصوصا این تیکه اش ک:
تو مرا زمزمه کن …

antimatter شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ

فکرشو نمی کردم دوباره پیدات کنم نئو...
خوبی شما؟
اصن منو یادت هست؟

بعله....به به کلی شوکه شدم اسمت رو دیدم.خیلی وقت پیش بهم سر میزدی ولی یه مدت کلا نبودی......
خیلی خوشحالم کردی.
این وبلاگم رو دوست دارم واسه همین سعی میکنم گاهی مطلب بذارم.
شما چطوری دوستم؟کجا بودی این مدت؟

antimatter یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ق.ظ

ای زنده م
آدرستو گم کردم خانم
خیلی وقته که دیگه مسنجر نمیای
سر و سامون گرفتی شما؟
دانشگاه تموم شد؟

ایشالا ک همیشه سالم و سرزنده باشی.
حالا چه جوری آدرسمو یافتی؟
آره.آدم شدم.یه سالی میشه.خیلی عوض شدم.
بعله......الان سر خونه زندگیمم قسمته همه جوونا بشه.
این ترم ترمه آخرمه.
تو کجایی؟چه میکنی؟چرا نبودی؟کجا بودی؟

antimatter شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

با این که خیلی دیره اما مبارکه خانم
خیلی اتفاقی آدرستو پیدا کردم. تو لیست وبلاگ های به روز شده دیدم نوشته آلوچه، سریع یاد تو افتادم... اومدم دیدم بعله خود خودشه.
منم هون جایی که بودم هستم. امسال سال آخر درسمه... یه مدت مشکلات داشتم کلن زیاد نمی اومدم اینترنت...
امیدوارم همیشه شاد و خوش و خرم باشی، مخصوصن توی زندگی جدیدت

ممنون.شانسی بوده پس.
ایشالا ک همه مشکلاتت حل بشن....اصلا زندگی بی مشکل مگه میشه؟!!!!منم مشکل دارم ولی از قبل کمتر
ممنون.توام همینطور خوش باشی و خوشبخت و شاد و خندون وعالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد