آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

محرم امسال

بچه ک بودم عاشقه سلام کردن و احترام گذاشتن علم ها بودم البته الانم از دیدنش سیر نمیشم.

اون موقع ها عشقه اینو داشتم ک بیافتم دنباله دسته و مثله مردا زنجیر بزنم البته سنم ک رفت بالا فهمیدم خانوما فقط میتونن از دور به آقایون نگاه کنن از اون به بعد کارم شده بود نگاه کردن به مردا و پسرایه دسته ها.

چند ساله ک دیگ زیاد تو نخه پسرا و جوونایی ک تو دسته سینه و زنجیر میزنن نیستم و بیشتر به زنا و دخترایی ک شیک و پیک کردن یا اینکه چسبیدن به دوست پسرشون یا اینکه دارن آمار میدن  نگاه میکنم و واسم جالبه.

امسال واسم با همه محرم ها خیلی خیلی فرق میکنه چون دیگه نه به آدمایه تو دسته نگاه میکنم و نه به آدمایه بیرونه دسته چشمم رو دوختم زمین و فقط فکر میکنم به اتفاق و علتش و عظمتش و خیلی چیزا ک واسم شده سوال.

نظرات 4 + ارسال نظر
Mr PACT یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ق.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

هرسال محرم همون محرمه ولی ما آدما چقدر تغییر میکنیم!

چه خوبه ک آدما عوض بشن ولی عوضی نشن.....محرم امسال هم گذشت....

تریوا دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ http://kejhal.blogfa.com/

من کوچیکتر که بودم بابام اصلا نمی زاشت برم تو نخشون یعنیی کلاااا مخاااااااااااالف بود و به شدت اصلااا مجااالس سینه زنی رو هم قبووول نداشت نه نماز و نه روزه رو سینه زنی رو که مسخره تر می دونست
منم خیلی دوس داشتم تو این مجالس شرکت کنم ولی نمی شد یعنی نمی ذاشت
بزرگتر که شدم دارم به حادثه اش بیشتر فکر میکنم هر چی رو هم می خوام از این حادثه بدونم تو نت سرچ میکنم و می خونم و یا از بزرگتری که عقیده داشته باشه می پرسم
حالا که می بینم بهتره فکر و عقاید حسین رو به جهان منتقل کنیم تا با هیئت های عزاداریمون تا بهونه ای برای دیگران (( مخالفان )) ندیم

من از بچگی عشقه دسته دیدم بودم ولی الان فهمیدم ک همه چیز فقط رفتن به مجلسه عزا نیست بلکه باید راجع بهشون بدونیم......تصمیم گرفتم کتابه حماسه حسینی رو بخونم به توام توصیه میکنم.....خوشحالم ک به اینجا رسیدی ایشالا ک همیشه موفق باشی.

تریوا پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ http://kejhal.blogfa.com/

حتما سعی میکنم این کتاب رو دانلود کنم و بخونم مرسی

خواهش.موفق باشی

m@hsa شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

افرین به این همه عشق پاکو خالص. انشالا که همیشگی باشه.

ممنون.امیدوارم هممون هم کربلا بریم هم اینک عاشقانه زندگی کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد