آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

ما همه همسفریم


زندگی دفتری ازخاطرهاست ...
یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک ...
یک نفر همدم خوشبختی هاست ،
یک نفر همسفر سختی هاست ،
چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد...
ما همه همسفریم

نظرات 4 + ارسال نظر
webio دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ http://webio.blogsky.com

سلام. من حمیدرضا هستم . وبلاگ شما را دیدم . شما وبلاگنویس خوبی هستید . امیدوارم همیشه موفق باشید . به وبیو سری بزنید شاید شما علاقه مند باشید با تیم ما همراه بشید.
خیلی ممنونم.

سلام.ممنون.لطف دارید.چشم حتما میام.

هنگامه دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ق.ظ

به چه میخندی تو؟

به مفهوم غم أنگیز جدایی، به چه چیز؟

به شکست دل من یابه پیروزی خویش؟

به نگاهم که چه مستانه توراباورکرد؟

یابه أفسونگری چشمانت که مراسوخت وخاکسترکرد

به چه میخندی تو؟

به دل ساده ی من میخندی که دگرتابه أبدنیزبه فکرخود نیست؟

خنده دارأست بخند

شاید کزین شهر بگریزم
هرچند در این ظلمت جاویدان
تک شمع شب سرد دلم هستی
زان روی گریزانم ونالان
چون خارصفت راه مرا بستی

پریسا دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ق.ظ http://www.yadegaaar.loxblog.com

سلام شما هم لینک شدی

ممنونم.

شیشه سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ http://shishe30.blogfa.com

عجب تصویر آرامش بخشیه

واقعا......زندگی مثله همین جریان آبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد